Baroque collectie deel 3.

Vandaag laat ik jullie het laatste lakje zien uit de Baroque collectie van Nailways.
Ik moet zeggen dat dit toch wel mijn favoriet is van deze collectie.

image

#85B Obscur:
Het is een beetje een paarsige/roze kleur met shimmers erin.

image

De dekking is al goed met 1 laagje, toch bracht ik er 2 aan. (Macht der gewoonte).

image

Dat de lak dekkend is met 1 laagje, komt denk ik omdat het een 2 in 1 lak is, een gewone lak én een stempel lak.

image

De droogtijd is ook erg snel, super!

image

Heb je de andere lakken gemist dan kan je hier deel 1 en deel 2 terug lezen.

De lakken zijn verkrijgbaar bij Nailways en kosten €3,95 p.s.

Wat vinden jullie ervan?

image

3 thoughts on “Baroque collectie deel 3.

  1. lovelylonnie 22 Aug, 2014 om 15:41 Reply

    Wat een mooie najaars kleurtje. Super dat deze zo snel dekt en droogt.

  2. Julie 22 Aug, 2014 om 16:17 Reply

    Wat een mooi kleurtje!

  3. […] Wat heb je nodig: – Base coat. – Top coat. – Infinity plate #70. – Stempel kussen en schraper. – China Glaze At Vase Value. – Nailways #81B #85B. […]

Geef een reactie

