Graceland Pump.

Mensen die mij persoonlijk ook goed kennen weten dat ik nooit hakken draag.
Niet omdat ik er niet op kan lopen, maar omdat het medisch gezien niet goed is voor mij.

image

Toch, ik ben een vrouw en wil graag op hakken lopen.
2 mnd geleden liep ik in de stad met Claire en zag té leuke pumps, met een redelijke hak.
Ik moest en zou ze hebben!

image

Toch heb ik ze niet gekocht toen, de gedachte, ach volgende maand zijn ze in de sale….. niet dus.
Vandaag liep ik wederom in de stad en weer zag ik ze….

image

Claire die pakte ze uit mn handen en ging ze afreken, onder het mom van een vroeg verjaardags cadeau.
Ik kan je zeggen, ik ben er super blij mee, en heb ze ook meteen aangetrokken.

De hak (las ik net op Internet) is 9,5 cm, toch best hoog, maar ondanks dat lopen ze heerlijk!

Binnenkort zullen jullie dan ook zeker een outfit post zien met deze beauty’s!

image

De studs die er op zitten maken ze net wat stoerder (past goed bij mij, want ben niet een echt meisje meisje).

Wat vinden jullie ervan?

Ze zijn te koop bij de van Haren en kosten €24,90.

image

Geef een reactie

