Baroque collectie van Nailways.

Enige tijd terug had Nailways weer de wekelijkse zondag giveaway.
Ze zouden hun nieuwe eigen nagellak collectie weg gegeven.
Like and share en een vriendin erbij taggen.
Ik besloot om Claire erin te taggen, en ze heeft gewonnen!
image

Ze heeft de gehele Baroque collectie bestaande uit 5 lakken gewonnen.
En ik mocht ze swatchen en reviewen.
Omdat het er 5 zijn, verdeel ik het over 3 dagen.

De Baroque collectie is echt prachtig, en het zijn niet zomaar nagellakken, ze zijn ook nog eens gemaakt om er mee te stempelen!

#81B Salta:
In het flesje lijkt het mooi blauw met zilveren shimmers erin.

image

Eenmaal op de nagels is de kleur toch heel anders, apart maar mooi.
Het is een beetje blauw, grijs, groen.

image

Dekkend is de lak in 1 laagje maar voor een mooier resultaat heb ik 2 laagjes aangebracht.

image

De lak droogt ook erg snel!

image

#82B Clair:
Een zilveren kleur met veel shimmers erin.

image

Deze kleur vind ik het minst mooi, deze kleur moet je duidelijk van houden.

image

Dekkend in 2 dunne laagjes met een snelle droogtijd.

image

image

Uiteraard heb ik de lakken ook getest met stempelen, en dat doen ze perfect!
Binnenkort dus een stempel nailart met lakken uit deze collectie.

Wat vinden jullie ervan?

image

5 thoughts on “Baroque collectie van Nailways.

  1. Jessica 19 Aug, 2014 om 16:21 Reply

    Wauw, wat leuk! Ik vind de zilveren eigenlijk wel mooi haha.

  2. lovelylonnie 19 Aug, 2014 om 20:53 Reply

    Wat mooi zijn ze!

  3. NailTalk (@MTerveer) 20 Aug, 2014 om 10:41 Reply

    Vind die eerste echt mooi, mooie kleur!

  4. […] je de andere lakken gemist dan kan je hier deel 1 en deel 2 terug […]

  5. […] plate #70. – Stempel kussen en schraper. – China Glaze At Vase Value. – Nailways #81B […]

Geef een reactie

