Dune Our Thing

Vandaag wederom een lakje van China Glaze.
Ze lakken gewoon erg fijn, hebben veel keus qua kleur en werken perfect voor een waternarble.

image

#1305 Dune Our Thing:
De kleur is naar mijn idee een beetje fuchsia.
Het is net niet helemaal roze en net niet helemaal paars, maar mooi is de kleur wel.

image

Dekkend was deze kleur in 2 dunne laagjes.
De droogtijd is lekker snel waardoor je snel door kan met een eventuele nailart.

image

Heb je topcoat nodig voor deze lak?
De foto’s spreken voor zich, zie je die glans!
Dat is van de lak zelf.

image

Ik zou alleen topcoat dragen voor een langere houdbaarheid op de nagels.

China glaze is verkrijgbaar bij diverse webshops en kost €5,95.

Dan heb ik nog een vraag aan jullie, wat voor nailart tutorials willen jullie graag zien?

Ook heb ik een nailart pagina waar jullie al de nailarts die ik heb gemaakt, inclusief tutorial terug kunnen lezen.

image

6 thoughts on “Dune Our Thing

  1. Jewel-Nails.nl 15 Aug, 2014 om 10:54 Reply

    Wat een mooie lak!

  2. Mark 15 Aug, 2014 om 11:30 Reply

    Mooie kleur. Drip nails!!!!! Die ontbreekt nog op jouw overzicht. 😊

    • dailynailsart 15 Aug, 2014 om 11:32 Reply

      Thnx! Ik zal het op mijn to do list zetten ☺

  3. Linda / Oh My Beauty 15 Aug, 2014 om 16:40 Reply

    Wauw, mooi lakje!

  4. lovelylonnie 15 Aug, 2014 om 19:01 Reply

    Wauw wat een mooie kleur! Deze wil ik ook!

  5. NailTalk (@MTerveer) 18 Aug, 2014 om 10:15 Reply

    Heerlijk kleurtje, ik hou er van!!

Geef een reactie

