Guhl Vochtherstel Gel Masker.

Niet alleen mijn nagels moeten er verzorgd uitzien, maar ook mijn haar.
Verklaar mij voor gek maar de goedkope shampoos e.d. doen helemaal niks voor mijn haar.

image

Van mijzelf heb ik vrij dun en stijl haar met een lichte slag erin.
Als ik mijn haar heb gewassen en aan de lucht laat drogen dan pluist het enorm en is mijn haar vrij stug.

Ik gebruik daarom (zolang ik mij kan herinneren) de shampoos en conditioners van Guhl.
Dit merk is vrij prijzig, je betaald al gauw zo een €6,- á €7,- ervoor.
Ja idd, vrij prijzig maar mijn haar wordt er zacht en glanzend door.

image

Dit vocht herstel masker geeft direct vocht herstel, en zorgt voor een mooi zacht en glanzend resultaat.

image

Hier de ingrediënten voor degene die dat willen weten.

image

Het haarmasker moet je op handoek droog haar aanbrengen en zo’n 3 min in laten trekken.
Dan goed uitspoelen en je haar is super zacht en ruikt ook nog eens heerlijk.

De geur kan ik niet precies omschrijven, maar het is heerlijk en blijft zeker 2 dagen ‘hangen’ in je haar.

De prijs weet ik niet meer precies, maar kost ong €6,-.
Bij het kruidvat is er nu ook een aanbieding met dit merk.

Werken de goedkope shampoos e.d ook niet voor jou, dan kan ik je dit merk zeker aanraden.
De producten van Guhl zijn ook erg zuinig in gebruik.

image

4 thoughts on “Guhl Vochtherstel Gel Masker.

  1. lovelylonnie 14 Aug, 2014 om 12:09 Reply

    Ik ben bekend met dit merk. Persoonlijk vind ik de prijs meevallen, en de producten ruiken vaak zo lekker!

    • dailynailsart 14 Aug, 2014 om 12:31 Reply

      De prijs valt zeker mee, zeker voor de kwaliteit die je ervoor krijgt. Maar krijg vaak reacties van familie e.d : zo duur… maar het werkt en ruikt erg lekker

  2. NailTalk (@MTerveer) 14 Aug, 2014 om 13:27 Reply

    Heb er eentje gehad lang geleden en hij was inderdaad fijn!

  3. sharonlachebekje 10 Sep, 2014 om 11:12 Reply

    De maskers zijn van Guhl idd heel fijn!

Geef een reactie

