I Sea The Point.

Ik moet China Glaze toch complimenteren.
Ze verzinnen altijd zulke leuke namen, en vaak passen de namen perfect bij de nagellak.

image

Tijdje terug konden jullie mijn China Glaze stash zien, en ik was in de veronderstelling dat elk lakje al online was geweest.
Niet dus…

#1307 I Sea The Point:
Het is een donker blauwe kleur, maar dan erg apart.
Standaard blauw is het niet, maar wel mooi.

image

Er zitten geen shimmers in, puur een crelly lakje (tussen jelly en crème in qua structuur).

image

Dekkend was het in 2 dunne laagjes, en zoals ik gewend ben van China Glaze droogt de lak erg snel op.

image

Zien jullie die glans…dit is puur van de lak zelf!
Hoe mooi is dat!

image

Nu ik dit aan het typen ben, bedenk ik mij dat het ook vast mooi is met een matte topcoat.
Dit ga ik van de week even testen.

China Glaze is verkrijgbaar in diverse webshops en kost rond de €5,95.

Wat vinden jullie ervan?

image

6 thoughts on “I Sea The Point.

  1. NailTalk (@MTerveer) 13 Aug, 2014 om 11:39 Reply

    Prachtige kleur, love it!

  2. Wendela 13 Aug, 2014 om 12:55 Reply

    Ik vind hem mooi! Vooral het stukje “Droogt snel” valt goed bij mij in de smaak!! 😉 Ik denk dat ik hem eens ga proberen..

  3. Julie 13 Aug, 2014 om 14:56 Reply

    De naam van dit lakje is echt geweldig! En al het dan nog eens een mooi kleurtje is… Mooi!!!

  4. Linda / Oh My Beauty 13 Aug, 2014 om 16:37 Reply

    Ik heb dit lakje ook! Hij is prachtig!

  5. Jewel-Nails.nl 13 Aug, 2014 om 20:35 Reply

    Oh dit is een gaaf kleurtje! Hier hou ik wel van.

  6. lovelylonnie 13 Aug, 2014 om 23:33 Reply

    Wat een super mooi kleurtje!

Geef een reactie

