Illusionist

Terug van weggeweest!  Zoals jullie weten ben ik 2 weken geleden geopereerd, hierdoor heb ik ook even het bloggen gelaten.
Maar, ik voel mij al stukken beter!

image

Vorige week was ik op instagram aan het kijken bij Picture Polish en zag een mooi lakje. Mijn vriend keek mee, en zei: vind je die mooi? Ja heel mooi, en ook hij vond hem erg mooi.
Ik mocht dit lakje bestellen van hem, als een beterschaps cadeau. Super lief!

Bereid je voor op veel foto’s, want vanuit elke hoek is de kleur anders.

Illusionist:
Een prachtige duochroom met hele duidelijke shimmers/glitters.
De kleur veranderd van paars naar groen, en daar tussen in nog veel meer kleuren.

Helaas is de dekking bagger.

image

Als je de lak draagt zonder donkere basis is het absoluut geen mooie lak.

image

Dus wat doe ik dan, juist een zwarte basis met daaroverheen 1 laagje Illusionist.

image

Hoe mooi is dit!

image

De droogtijd is echt super, komt misschien ook omdat het maar 1 laagje is.

image

image

Anyway ik vind het werkelijk waar een prachtige lak.
Ik kon gewoon niet stoppen met kijken naar mijn nagels.

image

image

Illusionist is verkrijgbaar bij Pretty Polish en kost €13,50.
Ondanks dat je er een zwarte basis onder moet doen vindt ik het het geld meer dan waard.
Het is echt een hele mooie lak.

image

3 thoughts on “Illusionist

  1. NailTalk (@MTerveer) 12 Aug, 2014 om 10:24 Reply

    In 1 woord WAUW!! ps: welcome back! Blij dat je je beter voelt meid!!

  2. misspinkynails 12 Aug, 2014 om 14:14 Reply

    Welcome back!!! Wat een prachtige lak! ❤ Wel wat zonde dat je voor dat geld er nog een basis onder moet doen maar je hebt wel echt ware goocheltrucjes op je nagels 😉

  3. […] heb ik gebruikt: – Base coat. – Top coat. – Zwarte nagellak. – Illusionist. – Infinity plate #37. – Stempel en […]

Geef een reactie

