Personal update

Vandaag even een heel ander artikel als normaal.
Ik wil jullie even wat uitleggen i.v.m artikelen de komende week.

Afgelopen maandag ben ik geopereerd.
Ik wil er niet te diep op ingaan, maar ik ben geopereerd aan mijn baarmoeder.
Dit was een vrij zware ingreep waardoor ik weinig tot niks kan/mag.

Ik ben inmiddels wel gewoon thuis, maar zoals ik al zei ik kan helemaal niks doen (ik mag ook niks doen).

Voor deze week had ik artikelen vooruit geschreven zodat er toch posts online zouden komen.
Achteraf gezien had ik ook beter voor komende week kunnen inplannen.

Nu ben ik dus thuis maar kan en mag niks doen, waardoor ik ook mijn nagels niet kan doen.
Voor nu lig ik in bed met veel pijn, en slaap ik het grootste deel van de dag.

Als ik mij dit weekend wat beter voel probeer ik artikelen te schrijven,  maar ik beloof niks.
Mijn gezondheid gaat even voor.

Ik wilde dit toch graag met jullie delen, zodat jullie weten waarom er de komende week wellicht geen artikelen online komen.

image

7 thoughts on “Personal update

  1. mandybosnails 1 Aug, 2014 om 08:07 Reply

    Heel veel sterkte!!!! En rustig aan hoor, wij kunnen wachten! Wat je zegt…gezondheid gaat voor. Lieve groetjes Mandy Xx

  2. Natasja 1 Aug, 2014 om 08:11 Reply

    Take Care! Wij wachten geduldig en rustig af.. Veel sterkte en beterschap!!

  3. Margo 1 Aug, 2014 om 09:45 Reply

    Veel sterkte Daphne, beterschap

  4. misspinkynails 1 Aug, 2014 om 13:01 Reply

    Denk aan je zelf en die artikelen komen wel weer. Je gezondheid gaat voor alles!

  5. NailTalk (@MTerveer) 3 Aug, 2014 om 12:00 Reply

    Rustig aan, goed herstellen! beterschap!

  6. Natasja 5 Aug, 2014 om 10:34 Reply

    Gaat t inmiddels alweer een beetje beter met je? Iedere dag check ik je site eventjes, maar nog geen nieuws.. Heel veel sterkte en beterschap!

  7. Jolien 5 Aug, 2014 om 13:08 Reply

    snel herstel gewenst en uiteraard gezondheid gaat altijd voor

Geef een reactie

