Laushine stempel set

Vorige week ontving ik van GetYourNailsDone de stempel set van Laushine.
Dit is een vrij nieuw product in de shop,  en Margo vroeg of ik dit wilde testen.
Tuurlijk! I love stamping nailart.

image

De stempel set zit een een mooi rechthoekig doosje die goud kleurig is.
De set bevat 3 stempel lakken (wit, roze en zwart), 5 stempel plates een schraper en stempel kussen.

image

image

image

Tot nu toe ziet alles er prachtig uit, tot ik ging stempelen!
Met geen mogelijkheid kreeg ik de patronen op mijn stempel kussen.
Ligt het aan het stempel kussen?, ik teste het met mijn eigen stempel kussen en schraper, maar ook hiermee kreeg ik geen patroon!

Ligt het dan aan de stempel lakken?
Nee want die stempelen juist onwijs goed (met mijn eigen stamping plates)
Conclusie de bijbehorende stamping plates werken niet.
Ik vermoed dat de patronen niet diep genoeg liggen.

Margo, het werkt niet! Na wat overleg e.d. zijn we tot de conclusie gekomen dat Margo deze set niet meer gaat verkopen.
Waarom? Ze wil alleen kwaliteit leveren aan haar klanten, en deze set geeft dat niet.

Omdat de stempel lakken wel goed werken, en de stempel kussen en schraper ook, heeft ze besloten om die los te gaan verkopen.

Zie hier hoe de stempel lakken eruit zien.

image

image

image

Zoals je ziet werken de stempel lakken echt prima!
Leuk om te weten, de zwarte en roze lak kun je ook ‘gewoon’ mee lakken.
De roze is dan echt neon!
image

Al met al vind ik de stempel lakken echt prima werken.
Het stempel kussen en schraper werken ook prima, alleen gaat mijn voorkeur uit naar een plastic schraper.
De schraper die bij de set zit is van ijzer, en zo krijg je veel krassen op je stamping plates.

De stempel lakken zijn nu dus los verkrijgbaar voor €2,50

Neem dus zeker een kijkje op GetYourNailsDone want ze hebben zulke prachtige lakken die ook nog budget zijn!

Dit product heb ik ter review ontvangen.

image

4 thoughts on “Laushine stempel set

  1. NailTalk (@MTerveer) 31 Jul, 2014 om 10:23 Reply

    Wat gek zeg! Ik heb nu een aantal van die van mijzelf geprobeerd, zelfde set en ze werken prima… Neem aan dat je de blauwe folie wel van de image plate hebt gehaald? Ze zijn diep genoeg bij mij. Maar je nail art is prachtig meid!

    • dailynailsart 31 Jul, 2014 om 10:25 Reply

      Ja de blauwe folie verwijderd. Maar met geen mogelijkheid kreeg ik het voor elkaar. Ik heb het er met Margo over gehad en we vermoeden dat ik net een setje heb waarbij de patronen niet diep genoeg liggen. Maar omdat Margo voor iedereen kwaliteit wilt geven zijn we tot deze conclusie gekomen. Erg jammer wel

  2. misspinkynails 31 Jul, 2014 om 13:03 Reply

    Wat zonde zeg! Het is juist zo’n leuke set! Maar die stempel lakken zien er goed uit!

  3. Jolien 31 Jul, 2014 om 17:03 Reply

    Wat jammer dat ze niet werken zo als het hoort

Geef een reactie

