Off Shoulder kanten jurkje.

Van Twinkeltje.nl kreeg ik een super leuk kanten jurkje opgestuurd.
Ze stelde het beschikbaar en vroegen me naar mijn oordeel.
Nu ben ik eigenlijk helemaal geen persoon die jurkjes draagt, maar een keer wat anders is leuk!

image

Dit blauwe kanten jurkje is off shoulder en valt in de taille en op de buik wat losser. Super!

image

Onder het jurkje draag ik een zwart jurkje, dit omdat het kanten jurkje volledig doorschijnt. (Dit maakt het trouwens ideaal om te dragen over een bikini)

image

Omdat de zon zich niet liet zien draag ik er ook een legging onder.
Maar de jurk is, op dagen mét zon, lang genoeg om zonder legging te dragen hoor..

image

Ik ben erg blij met dit jurkje en ga deze met het mooie weer zeker vaker dragen.

De jurk is in diverse kleuren verkrijgbaar in de maat ‘1 maat’. Dit interpreteer ik al ‘past altijd’.
Normaal draag ik maat S/M.

De jurk vind je hier terug en kost €24,95.

Wat vinden jullie ervan?

image

4 thoughts on “Off Shoulder kanten jurkje.

  1. lovelylonnie 30 Jul, 2014 om 08:20 Reply

    Wat een leuk jurkje, inderdaad leuk met een bikini eronder.

  2. NailTalk (@MTerveer) 30 Jul, 2014 om 12:45 Reply

    Super leuk, staat je goed!

  3. misspinkynails 30 Jul, 2014 om 14:42 Reply

    Hij staat je erg goed! En met die maten past het altijd idd, voor mij is het helaas altijd ‘one size fits niet’ 😉

  4. tessbo 18 Aug, 2014 om 00:48 Reply

    Toffe kleur, staat je leuk!

Geef een reactie

