Fake tattoo

Vorige week liep ik in het kruidvat met Claire en kwam ‘Tijdelijke Tattoo’ tegen.
Dit zijn eigenlijk gewoon die plak tattoo’s die ik vroeger bij mijn kauwgom kreeg.
Kennen jullie die nog?

image

Op de verpakking zelf kwam ik niet tegen hoe lang deze tattoo zou blijven zitten, maar daar kwam ik al snel genoeg zelf achter.

Ze zijn er met diverse teksten en ik koos voor deze.

Op de achterkant staat precies uitgelegd hoe je het aan moet brengen.

image

Ik koos voor het infinity teken en plakte deze op mijn vinger.
Al direct met het plastic eraf halen trok ik al een stuk tattoo eraf, nog voordat het mijn huid had geraakt.

image

Eenmaal op mijn vinger vond ik het er tof uitzien, maar wel duidelijk fake.

image

Claire koos voor de tekst Live, Love, Laugh.

image

Na mijn handen gewassen te hebben zag mijn fake tattoo er zo uit.

image

De houdbaarheid is dus absoluut niet lang!
Althans die op mijn vinger dan.

Die van Claire zit er nu nog op, maar zal denk ik weg zijn als ze gaat douchen.

Het is leuk om een keer te proberen, het kost €2,-p.s

Twijfel je of je een echte tattoo wilt, of wil je voor een avondje stappen een tattoo dan is dit echt wel te proberen.

Ikzelf zou het alleen niet nog een keer kopen.

3 thoughts on “Fake tattoo

  1. NailTalk (@MTerveer) 29 Jul, 2014 om 10:44 Reply

    Hihi leuk!

  2. misspinkynails 29 Jul, 2014 om 14:47 Reply

    Wel leuk om een leuk middagje prutsen te hebben met een vriendin 😉

  3. tessbo 18 Aug, 2014 om 00:47 Reply

    Als je twijfelt over een tattoo zou ik persoonlijk gewoon informatie gaan vragen bij een tattoo shop. Bij mij waren zo lief om het ‘proef’ te laten zitten zodat ik zelf kon oordelen of ik hem daar daadwerklijk wou. Dat heeft wel goed geholpen, hij staat er nogsteeds 😛 Maar als je niet twijfelt over een echte maar het inderdaad gewoon leuk vind, waarom zou je het laten toch? 🙂

Geef een reactie

