Stempelen, maar dan anders.

Ik heb bij verschillende mensen deze vorm van nailart voorbij zien komen, en vond het zo leuk dat ik het ook wilde proberen.
Stempelen is leuk, nog leuker is gradiënt stempelen, maar je eigen ‘stickers’ maken met stempelen is nóg leuker!

image

Wat heb ik gebruikt:
– Base coat.
– Snel drogende top coat.
– Pincet.
– Nailart pencil.
– Witte en zwarte nagellak.
– Roze, gele en groene nagellak.
– Stempel kussen en schraper.
– Infinity stamping plate #37.

Stap 1:
Als eerste heb ik mijn nagels gelakt met een base coat.
Vervolgens met een witte nagellak.

image

Stap 2:
Breng wat zwarte lak aan op je stamping plate, schraap het overtollige lak eraf en haal je stempel kussen eroverheen.

image

Stap 3:
Breng dan snel drogende topcoat aan op je stempel kussen, doe dit vrij ruim zodat je gehele patroon bedekt is.

image

Stap 4:
Kleur dan met je nailart pencil de stempel in.
Laat het dan een beetje drogen.

image

Stap 5:
Haal dan voorzichtig met een pincet de ‘sticker’ los.

image

image

Stap 6:
Leg de sticker op je nagel en breng top coat aan.
Laat dit drogen.

image

image

Stap 7:
Je nagelriemen schoonmaken,  nogmaals aflakken met topcoat en klaar!

image

image

Ik vind het echt super leuk om je eigen ‘stickers’ te maken, je kan er echt alle kanten mee op.

Wat vinden jullie ervan?

image

6 thoughts on “Stempelen, maar dan anders.

  1. mandybosnails 28 Jul, 2014 om 08:12 Reply

    Hoe gaaf! Helemaal gezien het feit dat stempelen maar niet wilt lukken bij mij! Dit ga ik zeker een keer uitproberen! 😉

  2. Jewel-Nails.nl 28 Jul, 2014 om 09:41 Reply

    Hé wat super gaaf! Wat goed bedacht, heel erg leuk, ga ik zeker eens proberen.

  3. NailTalk (@MTerveer) 28 Jul, 2014 om 11:32 Reply

    Staat al zo lang op mijn wishlist om dit te doen, maar komt er niet van. Waarschijnlijk om dat het stempelen me ook niet zo goed af gaat 😉 Toch maar weer eens proberen, wat een super leuk resultaat!! Goed gedaan!

  4. misspinkynails 28 Jul, 2014 om 13:00 Reply

    Ow dit moet ik ook echt eens proberen! Misschien eens voor gaan zitten 🙂

  5. Ilse 28 Jul, 2014 om 19:29 Reply

    Wauw wat een super mooi resultaat! Dit ga ik ook zeker ook eens proberen!

  6. Linda / Oh My Beauty 28 Jul, 2014 om 20:29 Reply

    Ik gebruik deze methode ook regelmatig. Het geeft net iets extra’s aan een nail art. Erg mooi!

Geef een reactie

