KittehsCupcakes outfit

Ik volg Larissa en Tara al een tijdje,  jullie zullen ze vast ook wel kennen van KittehsCupcakes.nl .
Nu mochten hun een eigen shirt ontwerpen met Coolcat.

image

Hoe gaaf is dat!
Toen het shirt vorige week eindelijk in de winkel hing ben ik gelijk gaan kijken.
En nam de grijze mee (ze hebben ook een witte variant).
Wil je meer informatie over hoe het shirt tot stand is gekomen e.d verwijs ik je door naar dit artikel van KittehsCupcakes.

Dan nu mijn complete outfit waarin ik uiteraard het shirt draag.

image

image

De achterkant is ook echt super leuk!

image

image

image

image

Wat ik draag:
Shirt van KittehsCupcakes.
Broek H&M.
Slippers van de markt.
Tas weet ik niet meer precies waar, maar ergens in een klein schattig winkeltje in rotterdam.

Foto’s door Claire.

Wat vinden jullie ervan?

image

8 thoughts on “KittehsCupcakes outfit

  1. Margo 25 Jul, 2014 om 09:09 Reply

    Superleuk Daphne! Staat je goed, lekker stoer.

    • dailynailsart 25 Jul, 2014 om 09:10 Reply

      Dankjewel! Eigenlijk is het helemaal niet ik, maar toch weer wel!

  2. Larissa 25 Jul, 2014 om 09:12 Reply

    Jaaa leuk!! Ik ben ook van plan om em dit weekend te combineren met een zwarte jeans met knee holes!! 🙂 Super leuk meis, dankjewel!!

    • dailynailsart 25 Jul, 2014 om 09:14 Reply

      Leuk dat je het gelezen hebt en reageert! Ik vond het met een zwarte jeans het leukste combineren, en de knee holes maken het wat stoerder. Thnx!

  3. Jaimy en Laura 25 Jul, 2014 om 10:14 Reply

    Het staat je leuk dit shirt!!

  4. Linda 25 Jul, 2014 om 10:51 Reply

    Wat een tof shirt! Staat je goed 🙂

  5. NailTalk (@MTerveer) 26 Jul, 2014 om 11:22 Reply

    Leuk! Lekker stoer!

Geef een reactie

