Mijn China Glaze stash.

Laatst vroeg ik of jullie het leuk vonden om mijn China Glaze stash te zien, daar werd ja op gezegd, dus bij deze.
Ik ben erg fan van het merk China Glaze alleen vind ik €5,95 toch nog wel wat aan de hoge kant.
image

Lang leve de kortingen, veel van deze lakken heb ik voor maar €3,50 gekocht en sommige heb ik zelfs cadeau gekregen.

Ik laat de lakken niet zien per collectie,  dit omdat ik het niet weet en omdat het geen LE’s zijn, dus nog steeds verkrijgbaar.

Laten we beginnen met de rode/roze tinten.
image

Van links naar rechts:
Loft-Y Ambitions, Red-Y &Willing, Seas The Day, Peonies & Park Ave, Thistle Do Nicely.
Van deze 5 is Red-Y & Willing absoluut mijn favoriet!

Paars, hier heb ik eigenlijk heel weinig van (in heel mijn stash).
image

Van links naar rechts:
Dune Our Thing, What A Pansy, Tart-Y For The Party.
Hiervan is mijn favoriet toch wel Tart-Y For The Party.

Dan de kleur groen, waar ik echt dol op ben. Plus een beetje geel.
image

Van links naar rechts:
Four Leaf Clover, Gaga For Green, Shore Enuff, Grass Is Lime Greener, Metro Pollen-Tin, Sun Upon My Skin.
Grass Is Lime Greener vind ik echt super gaaf! Sun Upon My Skin vind ik ook erg leuk.

Blauw! Altijd goed!
image

Van links naar rechts:
Scandalous Shenanigans, I Sea The Point, Wait N’ Sea, Sunday Funday, Aquadelic, At Vase Value.
Hiervan kan ik echt geen favoriet kiezen, ik vind ze allemaal even mooi!

Dan de laatste 3.
image

Van links naar rechts:
Fairy Dust, Recycle, Dandy Lyin’ Around.
Hiervan heb ik ook geen favoriet, dit zijn gewoon hele basic lakjes.

Natuurlijk vind ik elk lakje dat ik heb mooi, maar sommige zijn toch wel favoriet.

Dit was mijn China Glaze stash, veel lakken zijn al online gekomen (gewoon even op de namen klikken).
Wat vinden jullie ervan?
image

8 thoughts on “Mijn China Glaze stash.

  1. Jolien 23 Jul, 2014 om 09:35 Reply

    Dat is al een mooie collectie dat je hier hebt 😉

  2. Jeske 23 Jul, 2014 om 11:44 Reply

    Mooie lakken! China Glaze is mijn favoriete merk, ik ben er dol op!

  3. NailTalk (@MTerveer) 23 Jul, 2014 om 11:47 Reply

    Mooie stash, prachtige kleuren!

  4. margriet kuper 23 Jul, 2014 om 12:02 Reply

    mooie kleuren…een stuk of 6 hiervan heb ik ook.

  5. Margo 23 Jul, 2014 om 12:25 Reply

    Wat een top merk is dit he, je hebt er een paar prachtige tussen zitten 🙂

  6. Wendy (MissPinkyNails) 23 Jul, 2014 om 13:03 Reply

    Oeh! Je hebt erg mooie lakken van CG! Ik ben echt een groot fan van het merk 😀

  7. Linda / Oh My Beauty 23 Jul, 2014 om 16:21 Reply

    Leuk zeg! Ik hou van China Glaze! Altijd mooie lakjes!

  8. […] lakje was ik echt helemaal vergeten! Laatst met mijn China Glaze stash artikel kwam ik deze tegen. Vroeg mezelf af waarom deze nog onaangeraakt was. Het is echt een mooie […]

Geef een reactie

