Snow Me White

Witte nagellak gaat bij mij altijd op.
Ook de zoektocht naar een goed dekkende wit zet zich voort.
Voorheen gebruikte ik altijd Blanc van Essie, maar deze lak is niet bepaald budget.

image

Enige tijd geleden kwam Essence met de Hup Holland Hup LE, daar bleek een goede witte nagellak bij te zitten, maar ik greep er net naast.

Sinds kort verkopen diverse Kruidvat filialen het merk Sinful Colors,  een fijn budget merk.
De lakken kosten maar €1,99.
Ik had dus weer een witte nagellak nodig want Blanc was op.
Ik zag dus Snow Me White staan bij de Sinful Colors lakken en nam deze mee.

#101 Snow Me White:
Een witte creamy nagellak zonder shimmers e.d.

image

Ik was raze enthousiast na 1 laagje, want ik had al een volledige dekking!
Toch bracht ik 2 laagjes aan (op de foto’s draag ik ook 2 laagjes zonder topcoat), dit deed ik omdat ik hier en daar heeel lichtjes nog mijn nagelbed zag.

image

Breng je de lak iets dikker aan dan heb je aan 1 laagje echt voldoende.

image

De droogtijd is ook echt awesome!
Het droogt snel op, waardoor je snel door kan met een eventuele nailart.

image

Ik ben zeer tevreden over deze witte nagellak, en hij is nog budget ook.
Denk dat ik binnekort maar een voorraadje maak van deze lak.

Neemt niet weg dat ik Blanc van Essie niet meer goed vind, maar 10 euro betalen voor een goede witte lak of maar 2 euro betalen.
De keuze is dan snel gemaakt.

Wat vinden jullie ervan?

image

8 thoughts on “Snow Me White

  1. lovelylonnie 22 Jul, 2014 om 12:07 Reply

    Bij mij gaat witte nagellak er ook snel doorheen. Deze ziet er zeker goed uit!

  2. NailTalk (@MTerveer) 22 Jul, 2014 om 12:54 Reply

    Super! Ik ga ‘m ook zeker kopen als ik ‘m tegenkom…!

  3. Wendy (MissPinkyNails) 22 Jul, 2014 om 13:42 Reply

    Ik heb hem laatst ook gekocht! En idd het viel mij ook echt op dat de dekking geweldig is!

  4. Linda / Oh My Beauty 22 Jul, 2014 om 15:57 Reply

    Ik ging van de week kijken voor dit lakje. Helaas uitverkocht. Binnenkort nog maar een poging wagen!

  5. Viv (nailart-addict) 23 Jul, 2014 om 07:40 Reply

    Ziet er goed uit.

  6. […] Dit deed ik met een dun nailart pencil en witte nagellak (Snow me White van Sinful Colors ). […]

  7. […] heb ik gebruikt: – Base coat. – Top coat. – Witte nagellak (Sinful Colors). – Rode nagellak (Essie). – Make-up […]

  8. […] heb ik gebruikt: – Base coat. – Top coat. – Snow Me White van Sinful Colors. – Essence Pink Me en Nothing But Lovestoned. – Bekertje spa blauw op […]

Geef een reactie

