Plog 17-06-’14. Dagje Hoogvliet.

Plog’s zie je veel voorbij komen op diverse blogs.
Ik vind het altijd erg leuk om te lezen/zien en besloot om het nu ook maar eens te doen.

image

Ik neem jullie mee naar Hoogvliet.
Hier ben ik samen met Claire naartoe gegaan, lekker over de markt (waar ik al 6 mnd! niet geweest was).

Mijn dag begint altijd, nadat ik wakker ben geworden en aanspreekbaar ben, met een wandeling met Smokey.

image

Het zag er nog wat frisjes uit in de ochtend, maar het klaarde al snel op.

image

Wachten op de metro!

image

image

Claire en ik hadden besloten dat zij foto’s van mij maakt en ik van haar.
Bedoel hele tijd selfies is ook niks.

Door mijn reuma, probeer ik waar ik kan zo min mogelijk te lopen, dus een selfie in de bus! Scheelt toch weer 15 min lopen!

image

Jaaa! De markt! De Hoogvliet markt is een erg gezellige markt met hele leuke marktlieden.

image

Claire maakte deze foto van mij.

image

En deze man wilde ook graag op de foto.

image

Erbij gezegd dat hij wel op internet kwam, toen wilde hij een soort van niet meer, helaas meneer de foto is al genomen!
Uitgelegd wat we aan het doen waren, en toen vond hij het oké.
Of hij dit ook gaat lezen is het tweede.

image

Makreel,  lust ik niet maar vond het er wel leuk uit zien, en tja de man van de haring wilde ook wel op de foto.

image

Op de markt vind je echt overal lekker eten, kijk deze kazen, krijg je toch honger van!

image

Het enige wat we hebben gegeten op de markt was een patatje (geen foto van).

De hype loomen, hoeveel elastiekjes wil je hebben!

image

Echt je werd er bekant mee dood gegooid op de markt.

Ook zijn we nog even de H&M in gegaan.
Al lang was ik op zoek naar zo een zwart jurkje.

image

Na lang twijfelen besloot ik hem toch te nemen. Score! €9,95!
Wat vinden jullie ervan?
Claire heeft hem niet genomen die heeft een ander leuk shirtje gekocht.

Zo liep ik ook het neefje van Sebas (mijn vriend) tegen het lijf.
Hij zei jullie gaan niet lopen naar de metro ik breng je!

image

Dus hup achterop de scooters en gaan!
Binnen 2 min waren we bij de metro inplaats van een kwartier.

Daarna zijn we nog even over Zuidplein gegaan, maar ik was vrij moe en had best wel pijn dus besloten we naar huis te gaan.

Eenmaal thuis heb ik gegeten ben ik gaan douchen en naar bed gegaan.

Ik vond het erg leuk om te ploggen en wie weet ga ik dit vaker doen.
Leuk?

image

2 thoughts on “Plog 17-06-’14. Dagje Hoogvliet.

  1. Pippi 18 Jul, 2014 om 10:48 Reply

    Leuk! Dit moet je vaker doen.

  2. NailTalk (@MTerveer) 21 Jul, 2014 om 11:18 Reply

    Leuke plog 😀

Geef een reactie

