Shore Enuff

Het betere/mooie weer komt er weer aan.
Dat vraagt natuurlijk om vrolijke nagels.
Vandaag dus een vrolijke kleur van het fijne merk China Glaze.

image

#1310 Shore Enuff:
Een mooie, redelijk felle kleur groen.
Eigenlijk grasgroen.

image

Het is een crelly lakje dat dekkend is in 2 dunne laagjes.
Er zitten geen shimmer in e.d.

image

Ik had het mooi gevonden als er wel shimmers in hadden gezeten.
Gelukkig bestaan er zulke top coats.

image

Deze lak droogt ook erg snel.

image

Ik heb redelijk veel China Glaze nagellakken, zouden jullie het leuk vinden om mijn stash China Glaze te zien?

image

4 thoughts on “Shore Enuff

  1. lovelylonnie 16 Jul, 2014 om 08:00 Reply

    Ja, ik zou het erg leuk vinden om je China Glaze stash te zien.

    Dit is persoonlijk niet mijn kleur, het lijkt me wel leuk in combinatie met een nail art.

  2. margriet kuper 16 Jul, 2014 om 12:16 Reply

    ja leuk, ben benieuwd wat je allemaal aan (china glaze) lakken hebt.

  3. NailTalk (@MTerveer) 16 Jul, 2014 om 13:17 Reply

    Groen en lekker fel, ik hou er van!

  4. misspinkynails 16 Jul, 2014 om 14:15 Reply

    Hij knalt lekker! Ik ben erg benieuwd naar jou China Glaze stash! Ik hou ook echt van China Glaze en heb er ook genoeg van 😛

Geef een reactie

