Dandy Lyin’ Around

Ik heb veel kleuren nagellak in mijn stash.
Zelden maak ik een lakje op, alleen sommige kleuren gaan altijd op.
Zo gaan de kleuren zwart en wit altijd op!

image

Tijdje terug zag ik een mooie witte nagellak van China Glaze, met allemaal mooie shimmers erin.
Die moest ik hebben, een keer wat anders als gewoon wit.

#1145 Dandy Lyin’ Around:
Het is een witte kleur met prachtige shimmers erin.

image

De lak is wat dikker van structuur, het is dus een crelly lakje.
Die dekkend is in 2 dunne laagjes.

image

De shimmers komen echt prachtig naar boven (alleen wat minder op de foto’s).
Drogen doet de lak ook erg snel.

image

Normaal gebruik ik wit alleen voor een basis voor een nailart.
Ik denk dat ik deze wit ook gewoon zo ga dragen.

Wat vinden jullie ervan?

image

7 thoughts on “Dandy Lyin’ Around

  1. tessbo 15 Jul, 2014 om 08:39 Reply

    Tof, ik ben fan van witte nagellak 🙂

  2. NailTalk (@MTerveer) 15 Jul, 2014 om 10:48 Reply

    Ik hou van wit! Zeker mooie basis voor nail art maar ook zeker mooi om zo te dragen!

  3. Nienke 15 Jul, 2014 om 10:49 Reply

    Hij lijkt volgens mij nogal op de witte van Rita Ora die ik heb liggen 🙂 Zitten ook mooie shimmers in, al zal ik m nog niet snel op zichzelf dragen. Misschien met een mooi patroontje erover gestempeld 🙂

  4. misspinkynails 15 Jul, 2014 om 13:31 Reply

    Vind het echt een mooie tint!

  5. Svenja 15 Jul, 2014 om 13:47 Reply

    Wauw, wat een mooie dekking, dat komt je niet vaak tegen bij witte lakjes. Heel erg mooi ❤

  6. Julie 15 Jul, 2014 om 16:47 Reply

    Ik ben zelf niet zo voor enkel witte nagellak, maar hij is wel erg mooi! 🙂

  7. […] links naar rechts: Fairy Dust, Recycle, Dandy Lyin’ Around. Hiervan heb ik ook geen favoriet, dit zijn gewoon hele basic […]

Geef een reactie

