Scaled Gradiënt

Maandag,  dat betekent weer Nailart Monday op het blog.
Simplynailogical volg ik op instagram, ze heeft zulke mooie nailarts!
Vandaag heb ik dus gekozen om een scaled gradiënt te maken die dus geïnspireerd is op Simplynailogical.

image

Wat heb je nodig:
– Base coat.
– Top coat.
– Make-up sponsje.
– 2 kleuren blauwe nagellak.
– Schilderstape.

image

Stap 1:
Als eerste heb ik een basecoat opgedaan.
Vervolgens heb ik een gradiënt aangebracht op de helft van mijn nagels.

image

Laat dit goed drogen.

Stap 2:
Met wat stukjes schilderstape heb ik mijn gradiënt afgeplakt.

image

Ik heb dit zo geplakt dat ik een mooie hoek heb.

Stap 3:
Breng dan wederom weer een gradiënt aan.

image

Haal het tape er weer af.

image

Stap 4:
Je nagelriemen schoon maken, aflakken met topcoat en klaar!

image

image

Ik vind deze scaled gradiënt onwijs gaaf en ga dit zeker nog een keer maken met andere kleuren.

Wat vinden jullie ervan?

image

3 thoughts on “Scaled Gradiënt

  1. NailTalk (@MTerveer) 14 Jul, 2014 om 14:20 Reply

    Echt heel leuk! Ga ik ook zeker eens proberen!

  2. Linda / Oh My Beauty 14 Jul, 2014 om 16:14 Reply

    Wauw, dat is mooi gedaan!

  3. misspinkynails 15 Jul, 2014 om 13:20 Reply

    Dit is leuk! Zie het vaker voorbij komen en het is echt grappig!

Geef een reactie

