Essence LE Wave Goddes

Sinds deze week ligt de nieuwe LE van Essence in de winkel!
Ik vond de kleurtjes zo leuk dat ik ze niet kon weerstaan.

image

Er is nu een aanbieding bij het Kruidvat, Essence nagellak 2 voor €3,-. Ik heb dus maar €6,- betaald voor deze 4 mooie nagellakken.

Bij elk flesje nagellak zit er een rubberen ringetje bij met ieder een andere tekst.

Alle foto’s zijn genomen in de schaduw, en ik draag geen topcoat.

#01 Loose Your Heart On The Board:
Een mooie roze nagellak die bijna neon is.
Deze lak bevat geen shimmers.

image

Met 1 laagje al dekkend, maar met 2 heb je een mooie en egale dekking.
Op deze ring staat de tekst: #Love.

image

#02 Wave Down The Lime:
Een mooie gele kleur die heel lichte shimmers bevat.

image

Met 2 laagjes is de lak dekkend, met 3 heb je een mooie egale dekking.
Op de foto heb ik 3 laagjes aangebracht.
Op deze ring staat: Early Bird.

image

#03 Have A Break:
Licht blauw van kleur met wederom hele lichte shimmers erin.

image

Met 2 dunne laagjes heb je een mooie en volledige dekking.
Op deze ring staat: YOLO.

image

#04 Crush On Blue:
Een donker blauwe kleur die ook weer mooie lichte shimmers bevat.
Met deze kleur komen de shimmers het beste naar boven.

image

Met 1 laagje was het al dekkend,  met 2 laagjes heb je een mooie egale dekking.
Op deze ring staat: Wave Goddes.

image

De droogtijd van de lakken zijn redelijk snel, zoals ik gewend ben van Essence.

Ik vind elke kleur echt erg mooi.
Alleen had ik de kleuren meer neon verwacht.
Ondanks dat zijn het hele frisse kleuren voor de zomer.

De ringetjes erbij vind ik ook erg leuk, of dat ik die ga dragen is het tweede….

Wat vinden jullie van deze LE?
De afgelopen LE’s vond ik niks, maar deze heeft mijn hartje gestolen.
Zoals ik al zei je koopt ze nu bij het Kruidvat voor 2 voor €3,-.

image

9 thoughts on “Essence LE Wave Goddes

  1. lovelylonnie 11 Jul, 2014 om 07:33 Reply

    Ik vind de roze vooral erg leuk. Wat grappig met de ringetjes erbij.

  2. tessbo 11 Jul, 2014 om 08:54 Reply

    Zijn mooie kleuren maar voor mij niet veel nieuws, leuk dat je ze goedkoper hebt kunnen scoren 🙂

  3. smilingbeauties 11 Jul, 2014 om 10:40 Reply

    Leuke kleuren! Ik heb ze laten staan omdat het niet zo’n super speciale kleuren zijn. Ze zijn wel vrolijk en zomers. En stiekem vind ik de roze toch wel erg leuk 😉

  4. NailTalk (@MTerveer) 11 Jul, 2014 om 11:44 Reply

    Vind het een leuke collectie! Lieve frisse kleurtjes!

  5. Judithr8 11 Jul, 2014 om 13:03 Reply

    Prachtige swatches! Ik weet nog niet of ik ze ga halen en zo ja welke.. Ze zijn toch wel erg mooi!

  6. Julie 11 Jul, 2014 om 13:48 Reply

    Ik vind de kleurtjes erg mooi, de lichtblauwe is mijn favoriet! 🙂

  7. Wendy (MissPinkyNails) 11 Jul, 2014 om 14:17 Reply

    Ik hou er van! Ik kocht ze van de week in Duitsland tijdens de vakantie maar ben er erg blij mee!

  8. Linda / Oh My Beauty 11 Jul, 2014 om 15:34 Reply

    Mooie lakjes, vooral die roze!

  9. […] heb ik gebruikt: – Base coat. – Top coat. – Essence Wave Goddess #01 en #02. – Essence Nothing But Lovestoned. – Make-up sponsje. – Sinful colors […]

Geef een reactie

