Recycle

Grijs is een kleur nagellak die maar weinig voor komt in mijn stash.
Ik vind het dan ook op mijn nagels geen alledaagse kleur, en dat terwijl in mijn kleding je wel veel grijs vind.

image

In mijn stash heb ik dan ook maar 1 grijze nagellak, deze komt uit de LE van Essence de Justin Bieber collectie.
Een tijd terug (denk 3 mnd) had ik een paar China Glaze lakken besteld waaronder dus een grijze kleur.

Waarom? Puur omdat ik vind dat je grijs met veel kleuren kan combineren.
Zo vind ik het met roze mooi maar ook met een mooie lichte blauwe kleur.

#652 Recycle:
De naam in combinatie met de kleur doet mij denken aan een vuilniszak,  is dat stom…hihi

image

Het is een mooie crelly lakje die geen shimmers bevat.

image

Wel heeft deze lak een prachtige glans als finish, waardoor topcoat alleen nodig is voor een langere houdbaarheid.

image

De lak is dekkend in 2 dunne laagjes en de droogtijd is lekker snel.

image

Ik heb al gelijk een nailart in gedachte met deze kleur.
Bijvoorbeeld een watermarble met wit en zwart of een gradiënt.

Anyway ik ga dus met deze kleur zeker een nailart maken die jullie ongetwijfeld op het blog terug zullen zien.

Deze lak kocht ik bij Enchantra in een aanbieding voor €3,50.
De reguliere prijs ligt rond de €5,95.

Hebben jullie veel grijze tinten in jullie stash, en met welke kleur combineren jullie het?

image

6 thoughts on “Recycle

  1. tessbo 10 Jul, 2014 om 08:52 Reply

    Nee, moet zeggen dat ik inderdaad niet bijzonder veel grijs heb. Wel een hele mooie kleur, dit lakje! 🙂

  2. Esmee van der Meer 10 Jul, 2014 om 10:18 Reply

    ik draag grijs ook niet vaak maar deze vind ik erg tof!
    XOXO esmee

  3. NailTalk (@MTerveer) 10 Jul, 2014 om 11:20 Reply

    Ik heb ‘m ook! Ik hou van grijs ❤

  4. Wendy (MissPinkyNails) 10 Jul, 2014 om 18:05 Reply

    Ik vind het een mooie sprekende grijze kleur! Zeker voor op je nagels!

  5. lovelylonnie 10 Jul, 2014 om 20:02 Reply

    Het is inderdaad geen allerdaags lakje. Maar ik geloof graag dat een leuke combinatie met een nail art erg leuk kan zijn. Ik heb zelf géén één grijze lak in mijn stash.

  6. […] links naar rechts: Fairy Dust, Recycle, Dandy Lyin’ Around. Hiervan heb ik ook geen favoriet, dit zijn gewoon hele basic […]

Geef een reactie

