She did my Nails #2.

Claire die is sinds kort ook in de ban van nailart.
Ik heb haar een tijdje terug het een en ander geleerd.
Als ze bij mij is, dan duikt ze eigenlijk meteen mijn kast in, kiest een paar lakjes uit en gaat aan de slag.

image

Dit vind ik erg leuk,  iemand iets leren over nailart en zien dat ze vooruitgang boekt.
In het eerste artikel She did my Nails konden jullie haar eerste creaties zien.
Dat artikel gemist, je kan hem hier terug lezen.

Ondertussen heeft ze nog veel meer technieken geprobeerd en ze wordt er steeds beter in!

Omdat het vorige artikel zo goed bezocht werd heb ik besloten om de She did my Nails artikel vaker terug te laten komen op mijn blog.
Natuurlijk net zo lang als Claire dat wilt.

Bij Simplynailogical op instagram zagen we een nailart, die was zo mooi dat Claire besloot die na te maken.

image

Claire heeft bij haarzelf een roze variant gemaakt.

Bij mij heeft ze de zelfde kleuren gebruikt als van Simplynailogical.

image

image

Ik vind het zo knap van Claire dat ze dit al kan!
Maarliefst 3 technieken heeft ze gebruikt (gradiënt,  free hand en striping tape).

Zoals ik al zei dit is niet mijn idee, de credits voor deze nailart gaan naar Simplynailogical!
Vind het wel zo netjes om dit te melden, aangezien er geregeld ideeën worden ‘gestolen’.

image

Wat vinden jullie ervan?

image

3 thoughts on “She did my Nails #2.

  1. tessbo 9 Jul, 2014 om 08:14 Reply

    Ja erg knap gedaan! Ziet er tof uit 🙂

  2. Wendy (MissPinkyNails) 9 Jul, 2014 om 17:45 Reply

    Erg gaaf gemaakt!!!

  3. claire 9 Jul, 2014 om 23:22 Reply

    Dankjullie wel voor de leuke reactie ! Ik deed eerst helemaal niks met mijn nagels en was er ook van overtuigd dat ik dat ook niet kon. Door daphne is er een hele wereld voor me opengegaan en raak ik steeds meer geinterresserd in alle technieken en alles eromheen. Ook mensen uit mijn omgeving geven super leuke reacties. Ik vind het leuk!!!

Geef een reactie

