Seas The Day

Dat ik een China Glaze fan ben is jullie vast niet ontgaan.
Ze hebben zulke prachtige lakken met verschillend finishes.
En ze werken ontzettend fijn voor een watermarble nailart.

image

Vaak koop ik China Glaze als er een aanbieding is, zoals bij Enchantra.
Hun hebben geregeld een actie waarbij je maar €3,50 betaald voor de lakken inplaats van €5,95.
Maar goed, op naar de swatch!

#1304 Seas The Day:
Het is een mooie roze/rode nagellak.
Geen shimmers niks, gewoon een mooi crelly lakje.

image

Dekkend is deze kleur in 2 dunne laagjes en drogen doet het erg snel.
Zoals veel China Glaze nagellakken.

image

Als je niet zo van dat fel rode houd dan is deze kleur perfect voor jou.

image

Het is een mixje van rood en roze wat resulteert in een prachtige kleur.

image

Op de foto’s komt de kleur rood toch nog fel naar boven, maar irl is de kleur wat zachter.
Ik ben fan!

Wat vinden jullie van de China Glaze nagelakken?

image

6 thoughts on “Seas The Day

  1. lovelylonnie 8 Jul, 2014 om 06:45 Reply

    Wat een mooie rode kleur. Fijne tip dat je ze ook voor watermarble kan gebruiken, hier ben ik mee bezig namelijk.

  2. NailTalk (@MTerveer) 8 Jul, 2014 om 10:53 Reply

    Prachtige kleur! Lijkt inderdaad fel, knalt van mijn scherm af hier haha!

  3. Deborah van den Berg 8 Jul, 2014 om 14:08 Reply

    Gave, rode kleur, zeg! Ik moet ook maar eens CG aan gaan schaffen, zeker als ze zo goed met watermarblen zijn!

  4. Linda / Oh My Beauty 8 Jul, 2014 om 22:58 Reply

    Mooie kleur!

  5. Wendy (MissPinkyNails) 10 Jul, 2014 om 17:44 Reply

    Mooie kleur! Ik ben ook een China Glaze Junkie 😉

Geef een reactie

