Sun Upon My Skin

De zon schijnt weer flink de laatste dagen, en dat vraagt natuurlijk om zonnige nageles.

image

De kleur geel is niet een kleur die ik snel zal dragen qua kleding, maar op mijn nagels juist wel.

#1311 Sun Upon My Skin:
In het flesje lijkt het een pastel gele kleur.
Op mijn nagels is het toch een iets fellere kleur maar toch mooi en subtiel.

image

Met 2 dunne laagjes had ik een mooie en volledige dekking.

image

Mijn ervaring met China Glaze is dat de lakken erg snel drogen en ook deze lak droogde erg snel.

image

China Glaze vind ik een erg fijn merk, en ze hebben zóveel verschillende kleuren en finishes.
Voor ieder wat wils dus.

image

China Glaze is verkrijgbaar bij diverse webshops en kost rond de €5,95.

Tipje: China Glaze werkt erg fijn voor een watermarble.

Wat vinden jullie ervan?

image

3 thoughts on “Sun Upon My Skin

  1. Jewel-Nails 4 Jul, 2014 om 09:12 Reply

    Oh lief zomers kleurtje!

  2. tessbo 4 Jul, 2014 om 12:25 Reply

    Mooie gele kleur! Mooie swatch 🙂

  3. NailTalk (@MTerveer) 5 Jul, 2014 om 10:14 Reply

    Twee dunne laagjes voor een gele lak, super zeg! PS: het WK nagel artikel staat online 🙂

Geef een reactie

