Pink on Pink nailart

Gisteren zagen jullie een mooie combinatie van China Glaze en Essence.
Ik ging met deze combinatie nog een stapje verder.

image

Aangezien Pixie Dust de kleur van je nagellak ietwat veranderd dacht ik dat ik met de basis roze kleur er weer overheen kon stempelen.

Met andere woorden een Pink on Pink nailart.
Subtiel, roze en shimmers!

Met Thistle Do Nicely heb ik er dus weer overheen gestempeld, in de hoop dat je de nailart wel zou zien, maar subtiel.

image

image

image

image

Ik heb gebruik gemaakt van de Infinity Stamping plate #02.

image

image

Zoals ik al zei het is een heel subtiele nailart geworden maar toch ook weer wel duidelijk zichtbaar.

image

Wat vinden jullie ervan?

image

4 thoughts on “Pink on Pink nailart

  1. Margo 3 Jul, 2014 om 09:16 Reply

    Wauw wauw wauw, lievelings x 3 🙂 TOF

    • dailynailsart 3 Jul, 2014 om 09:18 Reply

      Dankjewel! Ik was ook erg verrast door het resultaat

  2. Judithr8 3 Jul, 2014 om 13:45 Reply

    Heel erg mooi dat subtiele effect!

  3. DeborahTannedBeauty 4 Jul, 2014 om 00:32 Reply

    wow heel erg mooi!

Geef een reactie

