Sinful Colors Fiji

Zoals jullie waarschijnlijk al op social media hebben gezien,  verkoopt sommige kruidvat filialen nu ook Sinful Colors.
Ik heb er zelf 2 van gekocht die per stuk €1,99 kosten.

image

#119 Fiji:
Dit is een mooie diep paarse kleur die heel licht wat shimmers bevat.

image

De finish van deze lak is erg mooi, zie je die glans!

image

Dekkend was deze nagellak in 2 dunne laagjes.

image

De droogtijd vind ik ook prima, deze nagellak droogt redelijk snel.

image

Het uiterlijk van het flesje doet mij denken aan dat van China Glaze.
De dop ligt erg fijn in de hand en lakt prettig met het fijne kwastje.

Sinful Colors is dus verkrijgbaar bij het kruidvat alleen niet alle filialen.
Wil je dit merk dan denk ik dat je het meeste kans heb in een wat groter kruidvat filiaal.

Ook vertel ik erbij dat deze lakken bij de nep nagels liggen (scheelt jullie weer een zoektocht).

image

Wat vinden jullie ervan?

image

3 thoughts on “Sinful Colors Fiji

  1. misspinkynails 1 Jul, 2014 om 14:30 Reply

    Wat een ontzettend mooie kleur!

  2. NailTalk (@MTerveer) 5 Jul, 2014 om 10:13 Reply

    Prachtig!

  3. Natasja 20 Jul, 2014 om 21:56 Reply

    Hoi Daphne, sinds kort ook nailart fan! 🙂 Ben heel benieuwd naar de houdbaarheid. Hoeveel dagen heeft het lakje mooi gezeten? Dat is bij mij altijd het probleem:-( hoor graag van je. Gr. Natasjs

Geef een reactie

