Groen en Strikjes

Maandag, dat betekent weer Nailart Monday op het blog.
Vandaag heb ik gekozen voor een simpele free hand nailart.

image

Uiteraard leg ik weer stap voor stap uit hoe ik deze nailart gemaakt heb.

Wat heb ik gebruikt:
– Base coat.
– Top coat.
– China Glaze Grass Is Lime Greener.
– Zwarte striper (max).

image

Stap 1:
Als eerste heb ik mijn nagels gelakt met een base coat.
Vervolgens met Grass Is Lime Greener. Dit heb ik zo aangebracht dat ik bij mijn nagelriemen een ‘halve maan’ heb.

image

Stap 2:
Met de zwarte striper heb ik de lijnen van het strikje gemaakt.

image

Stap 3:
Vervolgens kleur je de strikjes in en trek je nog lijnen voor de ‘slierten’.

image

Stap 4:
Je nagelriemen schoonmaken, aflakken met top coat en klaar.

image

image

Uiteraard kan je dit met elke gewenste kleur doen.
Wat vinden jullie ervan?

image

9 thoughts on “Groen en Strikjes

  1. tessbo 30 Jun, 2014 om 09:54 Reply

    Ik vind zo tof gedaan! Echt super leuk en wat een toffe kleur groen 🙂

  2. NailTalk (@MTerveer) 30 Jun, 2014 om 10:59 Reply

    Grappig! 🙂

  3. Margo 30 Jun, 2014 om 13:52 Reply

    Wat cool dat je dit uit je vrije hand kan. Ben ik stiekem wel jaloers op 🙂 Heel mooi!

  4. misspinkynails 30 Jun, 2014 om 21:02 Reply

    Ik kan alleen maar zeggen WOW

  5. Julie 8 Jul, 2014 om 16:16 Reply

    Wauw, dit is erg mooi gedaan! Je hebt er ook leuke kleuren voor gekozen! 🙂

  6. […] nailart tutorial is volgens mij het best bekeken artikel van het afeglopen jaar. Groen en Strikjes, simpel maar erg […]

Geef een reactie

