Robijn en Zwitsal

Al jaren lang gebruik ik wasmiddel en wasverzachter van Robijn.
Dit is het enige waar ik tegen kan, van elk ander merk krijg ik een allergische reactie.
Dus je kan wel stellen dat ik groot fan ben van Robijn.

image

Tijdje terug liep ik in de kruidvat met mijn vriend en stelde de vraag: waarom is er nog geen wasmiddel van Zwitsal?

Alsof Robijn mij gehoord heeft.
Vorige week zag ik dus op Facebook dat Robijn met een wasmiddel kwam in samenwerking met Zwitsal!
Je snapt dus dat ik hier reuze enthousiast over was.

Gisteren begon ik mijn zoektocht en bij de kruidvat zag ik ze dan eindelijk staan!
Ze hebben een wasmiddel en wasverzachter.
Ik heb alleen de wasverzachter mee genomen.

image

Mijn eerste was hangt nu te drogen en het ruikt écht naar Zwitsal.

Zwitsal is voornamelijk gemaakt voor baby’s,  but i don’t care! De geur van Zwitsal kan ik gewoon niet weerstaan!

image

Als je dus van de geur Zwitsal houd en je kleding er naar wilt laten ruiken, koop dan de wasmiddel ervan.

Het is wel wat prijzig.
Uit mijn hoofd betaal je voor de wasmiddel €6,99 en voor de wasverzachter €3,99 (Bij het kruidvat).

Ik heb het geld er in ieder geval voor over.

image

2 thoughts on “Robijn en Zwitsal

  1. NailTalk (@MTerveer) 26 Jun, 2014 om 18:07 Reply

    Lijkt me ZO lekker en ga het zeker ook nog halen!

  2. Linda / Oh My Beauty 26 Jun, 2014 om 18:42 Reply

    Lijkt me heerlijk!

Geef een reactie

