Astra

Astra is een nieuw merk waarmee ik kennis heb mogen maken op de proefparade.
Het merk is afkomstig uit Italië.

image

Astra is een merk van Giufra, een belangrijk Italiaans bedrijf dat gevestigd is in Umbrië.
De laatste mode trends zijn verwerkt in de make-up collecties.

In mijn goodiebag zat dus een prachtige lak van dit merk.

Atra #05:
Over de kleur ben ik nog niet helemaal uit.
Toen ik begon met lakken leek het een donker blauwe basis te hebben.
In het flesje lijkt het zwart/grijs en op mijn nagels weer wat meer blauw.

image

In ieder geval is het een prachtige lak met mooie shimmers erin die goed zichtbaar zijn.

image

Het kwastje is breed, waardoor je snel je nagels gelakt hebt.

image

Met 1 laagje had ik al bijna een volledige dekking,  met 2 dunne laagjes een perfecte dekking.

image

De droogtijd is redelijk snel aanraak droog.
Astra #05 heeft ook een mooie glans als finish.

image

image

Het merks Astra is nog niet verkrijgbaar in Nederland.
Binnenkort is het merk wel te koop maar alleen in kapsalons en beauty salons.

De prijs is nog onbekend,  maar ik heb mij laten vertellen dat het ong €4,95 zal zijn.

Ik ben erg tevreden over deze lak, en als ik ze ergens tegen kom zal ik er zeker nog wat aanschaffen.

image

6 thoughts on “Astra

  1. tessbo 25 Jun, 2014 om 07:44 Reply

    Ja ziet er goed uit, prachtige kleur!

  2. NailTalk (@MTerveer) 25 Jun, 2014 om 10:09 Reply

    Ben onder de indruk van Astra! Ziet er heel goed uit!

  3. misspinkynails 25 Jun, 2014 om 12:25 Reply

    Wow dit kleurtje heeft mij! Wat een prachtige kleur zeg!

  4. Margo 25 Jun, 2014 om 13:34 Reply

    Heel gaaf! Het lijkt ook wel een beetje zwart, ik vind dit echt supermooi altijd.

Geef een reactie

