DA #014

Nu ik een beetje een afkeer gekregen heb tegen Catrice (i.v.m de scheve kwastjes e.d.) ben ik op zoek gegaan naar een ander fijn budget merk.
Al snel kwam ik bij de DA lakjes uit.

image

Ik had er al een paar van in mijn stash (lees: 3) en stond er verder niet bij stil.
Tot ik laatst weer in een DA filiaal stond.
Wat een prachtige kleuren en verschillende finishes hebben ze.
Dat alles voor een bedrag rond de €2,-.

Zo nam ik dus #014 mee:
De kleur is lastig te omschrijven, in het ene licht is het mooi bordeaux rood, en zo is het ook weer bruinachtig.

image

De lak zelf heeft een mooi glans gehalte waardoor topcoat alleen nodig is voor een lange houdbaarheid.

image

Dekkend was de lak eigenlijk al in 1 laagje, maar voor een mooier resultaat heb ik 2 dunne laagjes aangebracht.

image

Drogen doet de lak ook erg snel!

image

De vorm van het flesje is mooi en elegant, de prijs kwaliteit verhouding is goed en de droogtijd super.

Al met al heb ik niks negatiefs te zeggen over deze DA lak (en de andere die ik heb ook niet).
Dit merk kan ik zeker aanraden.

Hebben jullie al DA lakken, en wat vinden jullie ervan?

image

6 thoughts on “DA #014

  1. NailTalk (@MTerveer) 24 Jun, 2014 om 10:50 Reply

    Ik hou van donkere lakken, vind ‘m prachtig!

  2. mroelofs19 24 Jun, 2014 om 13:41 Reply

    Ik heb ook circa 4 DA lakjes, maar allemaal lichte kleuren en glitters, dus ik kan de snelle dekking niet bevestigen. Misschien van het najaar eens een donker DA lakje kopen 🙂

  3. tessbo 24 Jun, 2014 om 14:11 Reply

    Mooie lak! Ik heb alleen geen DA in de buurt dus ik vind Sinful Colors een mooie vervanging 🙂 persoonlijk vind ik die verpakking ook mooier. Zo’n zilvere dop doet niks voor mij haha. Mooie swatches!

  4. misspinkynails 25 Jun, 2014 om 12:11 Reply

    Ik heb ook al een paar DA lakken en eigenlijk heb je groot gelijk! Mijn afkeer tegen Catrice word ook steeds groter! Helaas zit bij ons de DA ergens achteraf en kom ik er maar zelden…

    • dailynailsart 25 Jun, 2014 om 12:34 Reply

      Hier ook niet echt een DA in de buurt. Maar als ik er ben neem ik zeker nog een lakje mee.

  5. […] heb ik gebruikt: – Base coat. – Top coat. – Ciaté Spinninga tea cup. – Da #014. – Infinity stamping plate #64. – Stempel kussen en […]

Geef een reactie

