Wk nailart.

Maandag dat betekent weer Nailart Monday op het blog.
Vanavond speelt Nederland weer, nu ben ik geen fan van voetbal maar de WK kijk ik altijd.

image

Maar om in de oranje stemming te komen horen daar natuurlijk oranje nagels bij.

Wat heb ik gebruikt:
– Base coat.
– Top coat.
– Oranje nagellak.
– Rode nagellak.
– Witte nagellak.
– Blauwe nagellak.
– Nailart pencil.

Stap 1:
Als eerste heb ik mijn nagels met een base coat gelakt.
Vervolgens lakte ik mijn nagels oranje.
Laat dit goed drogen.

image

Stap 2:
Met mijn nailart pencil en de rode nagellak heb ik driehoekjes getekent.

image

Stap 3:
Daarna heb ik met de witte en blauwe kleur lijnen gemaakt. (Zie foto)

image

image

Stap 4:
Alles aflakken met topcoat je nagelriemen schoonmaken en je WK nailart is klaar.

image

Wat vinden jullie ervan?

image

5 thoughts on “Wk nailart.

  1. tessbo 23 Jun, 2014 om 07:25 Reply

    Heel erg leuk. Moet zo ook nog even wat verzinnen voor me nagels 🙂

  2. NailTalk (@MTerveer) 23 Jun, 2014 om 10:43 Reply

    Leuk gedaan, eens wat anders dan anders!

  3. misspinkynails 23 Jun, 2014 om 13:24 Reply

    Erg tof! Het is echt eens weer wat anders! Zie zoveel hetzelfde voorbij komen.

Geef een reactie

