She did my nails #1

Hoe leuk is het als je iemand enthousiast kan maken over nailart?
Iemand anders laten zien dat er meer is dan alleen je nagels lakken met een kleurtje.

image

Claire mijn buurvrouw wist niks van nailart af.
Ik heb haar het een en ander uitgelegd, laten zien en laten doen.

Nu is het zo dat eigenlijk niemand aan mijn nagels mag zitten, sommige vinden dit misschien overdreven, maar mijn nagels zijn heilig voor mij.

Maar goed, Claire was zo enthousiast dat ze begonnen is met haar eigen nagels te doen.

Na 2 pogingen was dit het resultaat.

image

image

Super gelukt voor een eerste keer.

Ook mocht ze mijn nagels doen.
Ze mocht zelf kiezen wat ze wilde.

image

Claire koos voor een gradiënt met blauw en grijs en daarbij bracht ze nog wat studs aan.

image

Claire je mag hier trots op zijn, voor een eerste keer ziet het er goed uit!

Ik vind het leuk als ik iemand enthousiast kan maken over nailart en ze het een en ander kan leren.

Wie weet wordt dit een maandelijks terugkomend artikel…
Wat vinden jullie ervan?

image

3 thoughts on “She did my nails #1

  1. tessbo 20 Jun, 2014 om 08:11 Reply

    Knap van je buurvrouw, complimenten!

  2. NailTalk (@MTerveer) 20 Jun, 2014 om 12:05 Reply

    Mooi resultaat zeg! Talentje 🙂

  3. misspinkynails 20 Jun, 2014 om 12:47 Reply

    Super gaaf!

Geef een reactie

