Fever-Tree

Op de proefparade heb in al kennis mogen maken met deze lekkere frisdrank.
Ik wilde hier graag nog wat meer over schrijven.

image

 

“Voor de beste mixers maakte twee tonic-pioniers – Charles Rolls en Tim Warrillow – een ontdekkingsreis om de wereld, op zoek naar de beste ingrediënten. In 2005 heeft Fever-Tree frisdrank opnieuw uitgevonden door het gebruik van pure en natuurlijke producten en processen uit de verschillende streken. Zo ontstond een mixer waardig aan de beste destillaten. Het Fever-Tree assortiment bestaat uit hoge kwaliteit frisdrank waaronder diverse tonics, mixers en soda water. Fever-Tree is met haar natuurlijke botanische ingrediënten en subtiele bubbel het ultieme drankje – op zichzelf óf gemixt -. “Fever-Tree: als je voor smaak kiest.”

image

Ik heb 8 van de 10 smaken thuis gestuurd gekregen en hieronder vertel ik kort wat ik ervan vind.

Soda water:
Het smaakt eigenlijk nergens na, gewoon een spa rood maar dan met minder koolzuur.

image

Lemonade:
Mijn favoriet van de 8 smaken.
Het is net 7-up maar dan met een duidelijkere lemon smaak.

image

Ginger Ale:
Erg verfrissend en een fijne lemon smaak.

image

Indina Tonic water:
Duidelijk tonic smaak.

image

Mediterrane tonic:
Proeft de tonic duidelijk, heeft een wat zoetere na smaak.

image

Ginger Beer:
Duidelijke gember smaak.
Als je ervan houd is het heerlijk.
Ik persoonlijk vind het niet lekker.

image

Bitter Lemon:
De smaak is best subtiel, niet te overheersend.

image

Indian tonic water:
Een lekker verfrissend drankje met een subtiele tonic smaak.

image

Het zijn 8 aparte smaken,  de een vind ik wat lekkerder als de ander.
De drankjes zijn ook ideaal te mixen!

image

“Fever-Tree is een bijzonder sterk merk onder de frisdranken door de speciale smaken, gebruik van ingrediënten en het productie proces. In het Fever-Tree assortiment zitten ook Natural Light mixers; deze bevatten 53% minder calorieën door het gebruik van natuurlijke fruitsuikers. Fever-Tree heeft daarnaast voor een revolutie in de Gin & Tonic wereld gezorgd; door alleen de allerbeste tonics voor de allerbeste gins te produceren heeft de G&T een comeback gemaakt in het cocktail circuit. De kwaliteit – met name de natuurlijke ingrediënten – maken Fever-Tree tot de beste mixer van goede destillaten.”

Fever-Tree heeft ‘de frisdrank’ opnieuw uitgevonden.
Bijvoorbeeld de Lemonade vind ik veel lekkerder als de gewone 7-up.

De drankjes zijn ijskoud het lekkerst.
Verkrijgbaar bij o.a de Gall&Gall en kosten ong €1,50 per flesje.

Wil je nog meer weten over dit merk en de frisdranken dan verwijs ik je door naar de site van Vanilla Venture.

3 thoughts on “Fever-Tree

  1. tessbo 17 Jun, 2014 om 08:30 Reply

    Grappig kende ik nog niet, drink alleen haast nooit frisdrank 🙂

  2. NailTalk (@MTerveer) 17 Jun, 2014 om 16:32 Reply

    Kende het niet! Mooie flesjes, lijkt me wel lekker eigenlijk!

  3. Margo 18 Jun, 2014 om 13:25 Reply

    Ziet er sjiek uit 🙂 Lijkt me lekker!

Geef een reactie

