Summer French Manicure

Maandag, dat betekent weer Nailart Monday op het blog.
Vandaag heb ik gekozen voor een zomerse french manicure.

image

Wat heb ik gebruikt:
– Base coat.
– Top coat.
– Make-up sponsje.
– Roze, oranje, gele nagellak.
– Roze striper.

image

Stap 1:
Als eerste heb ik mijn nagels gelakt met een base coat.

Stap 2:
Breng van iedere kleur nagellak wat aan op je make-up sponsje.

Stap 3:
Breng dit dan aan op je nagel tips.
Herhaal dit een paar keer tot je de juiste felheid hebt van de kleuren.

image

Stap 4:
Trek dan een lijn met de roze striper.

image

Stap 5:
Nagelriemen schoonmaken, de restjes gradiënt die op je nagelbed zitten ook.

image

Stap 6:
Alles aflakken met topcoat en klaar.

image

image

Wat vinden jullie ervan?.

image

7 thoughts on “Summer French Manicure

  1. tessbo 16 Jun, 2014 om 07:52 Reply

    Erg zomers, tof gedaan! Volgende keer kan je ook eerst je tips wit lakken, dan pakken de felle kleuren beter. 🙂 mooi gedaan

    • dailynailsart 16 Jun, 2014 om 07:56 Reply

      Thnx. Ja dat weet ik maar dan waren de kleuren te fel. Ik wilde het nog enigszins subtiel houden

      • tessbo 16 Jun, 2014 om 07:57

        Dat is in dat geval dan heel erg goed gelukt 🙂

  2. Jewel-Nails 16 Jun, 2014 om 08:08 Reply

    Wat leuk gedaan zeg! Heel mooie en zomerse combi!

  3. NailTalk (@MTerveer) 16 Jun, 2014 om 11:05 Reply

    Heel leuk geworden! Mooie kleurtjes heb je gekozen!

  4. misspinkynails 16 Jun, 2014 om 14:12 Reply

    Ik vind ze echt GE-WEL-DIG!!!

Geef een reactie

