Scandalous Shenanigans

Red-Y and Willing van China Glaze is echt prachtig!
Ik wilde graag nog zo een nagellak met dezelfde finish.
Nu heb ik dus de blauwe variant ervan.

image

#1230 Scandalous Shenanigans:
Een mooie blauwe nagellak met een prachtige finish.

image

Mooie shimmers erin, en een glans waar je U tegen zegt.
Top coat is overbodig…

image

Dekkend in 1 laagje, maar voor een perfecte dekking heb ik 2 laagjes aangebracht.

image

De droogtijd is erg snel, en de lakken van China Glaze zijn fijn in gebruik.

image

Ik ben blij dat ik nu een blauwe variant heb van Red-Y and Willing.
Deze lak zal ik ongetwijfeld veel gaan dragen.

Wat vinden jullie ervan?

image

6 thoughts on “Scandalous Shenanigans

  1. mandybosnails 13 Jun, 2014 om 06:14 Reply

    Schitterende kleur! 😉

  2. NailTalk (@MTerveer) 13 Jun, 2014 om 10:56 Reply

    Red-Y & Willing is zeker ook een van mijn favo’s! 🙂 Hij is prachtig, mooie blauwe lak!

  3. tessbo 13 Jun, 2014 om 11:46 Reply

    Hij inderdaad prachtig! Misschien iets voor mijn wishlist?

  4. misspinkynails 13 Jun, 2014 om 12:41 Reply

    Mooie kleur!

  5. Julie 13 Jun, 2014 om 15:31 Reply

    Ik hou wel van die diepblauwe kleur! 🙂

  6. […] links naar rechts: Scandalous Shenanigans, I Sea The Point, Wait N’ Sea, Sunday Funday, Aquadelic, At Vase Value. Hiervan kan ik echt […]

Geef een reactie

