Grazia shoot.

Eindelijk mag ik het zeggen, ik sta in de Grazia!
12 April had ik een foto shoot voor de Grazia.
image

Een oproep op Twitter, ze zochten een vrouw tussen de 20 en 40 jaar die gek is op nailart.
Ik besloot om hierop te reageren, en ik werd uitgekozen samen met nog een paar meiden.

12 April was het dan zover, de dag begon al om 06:00 uur aangezien ik om 10:00 uur in Amsterdam moest zijn.

Het eten de koffie alles was netjes geregeld tijdens de shoot.

Haar en make-up werdt gedaan door Nikki de Vries.
Christel die assisteerde hierbij.
image

Pieter van Loon deed de styling.
Ik had een simpel basic wit jurkje aan, met geweldige schoenen.
image

image

Ik sta dus in de Grazia met een klein stukje tekst.
Deze ligt sinds gisteren in de winkels.
image

Dus als je nieuwsgierig bent….

image

Bovenstaande foto is ‘behind the scenes’.

De foto’s van de shoot zijn gemaakt door Bop Mulder,  dankjewel voor de gezellige shoot!
image

image

image

Het eten was goed geregeld, drinken koffie. Alles was tot in de puntjes verzocht.
Het was een lange maar onwijs leuke dag!

image

16 thoughts on “Grazia shoot.

  1. mandybosnails 12 Jun, 2014 om 07:17 Reply

    Gaaf! Je zag er geweldig uit! 😉

  2. Margo 12 Jun, 2014 om 08:19 Reply

    Wauw wat super om te doen en wat zie je er fantastisch uit!

    • dailynailsart 12 Jun, 2014 om 08:27 Reply

      Het was inderdaad super om te doen en ben erg blij met het resultaat

  3. NailTalk (@MTerveer) 12 Jun, 2014 om 11:06 Reply

    Zo leuk, zo tof!! Erg mooie foto’s en leuk stuk in de Grazia! Ben trots op je!!

  4. tessbo 12 Jun, 2014 om 12:15 Reply

    Ik heb het gelezen. Echt heel erg tof! Heb je goed gedaan 😉

  5. Judithr8 12 Jun, 2014 om 12:21 Reply

    Prachtig!! Wat gaaf! Ik ga hem zeker even halen!

  6. Tamara 12 Jun, 2014 om 14:12 Reply

    Super gaaf Daphne!

  7. Linda / Oh My Beauty 12 Jun, 2014 om 17:19 Reply

    Wauw, supergaaf!

  8. misspinkynails 12 Jun, 2014 om 21:11 Reply

    Wat een geweldige shoot! En wat zie je er damn good uit! Leuk om te zien!

  9. Pippi van Merwijk 13 Jun, 2014 om 07:18 Reply

    Dat ziet er geweldig uit! Leuk dat je nu zulke mooie foto’s kunt plaatsen!

  10. kim / justnailpolishes 14 Jun, 2014 om 20:16 Reply

    Echt heel erg leuk! Binnenkort je stukje even lezen 🙂

  11. Floor 16 Jun, 2014 om 23:03 Reply

    hoi Daphne,
    ik kom op je site via de Grazia!! superleuk!
    er is een klein dingetje, wist je dat je website fout gespeld staat in de Grazia?
    er staat dailysnailart.nl
    alsof je dagelijks kunst met slakken maakt!
    ik moest erg hard lachen in ieder geval! 🙂

    • dailynailsart 17 Jun, 2014 om 08:01 Reply

      Wat leuk dat je via de Grazia op mijn site bent gekomen! Dankjewel voor het melden, ik heb er zelf volkomen overheen gekeken. Ik zal het in ieder geval melden bij Grazia. Maar toch leuk dat je me alsnog gevonden hebt!

Geef een reactie

