Roze zomer nagels.

Maandag, dat betekent weer Nailart Monday op het blog.
Vandaag heb ik vrolijke roze, zomer proof nagels.

image

Het weekend was het heerlijk weer en dat vroeg om zomerse nagels.
Deze nailart heb ik een tijd terug ook al gemaakt.
Hier kreeg ik zulke leuke reacties op, dat ik besloot om er een tutorial van te maken.

Wat heb ik gebruikt:
– Base coat.
– Top coat.
– Matte top coat.
– China Glaze Thistle Do Nicely.
– Essie Blanc.
– Infinity stamping plate #70.
– Stempel en schraper.

image

Stap 1:
Als eerste heb ik mijn nagels gelakt met een base coat.
Vervolgens mijn nagels gelakt met Thistle Do Nicely.
Mijn duim en ringvinger heb ik gelakt met Essie Blanc.

image

Stap 2:
Doordat Thistle Do Nicely wat streperig aanbrengt heb ik er eerst een topcoat overheen aangebracht.

Stap 3:
Vervolgens heb ik het patroon op mijn nagels gestempeld met de tegenovergesteld kleur. (Wit over roze, roze over wit).

image

Stap 4:
Nagelriemen schoonmaken.
Aflakken met een matte top coat en klaar.

image

Waarom een matte top coat?  Op deze manier komt de stempel beter en mooier uit.

image

Wat vinden jullie ervan?

image

10 thoughts on “Roze zomer nagels.

  1. marjolein 9 Jun, 2014 om 05:08 Reply

    Mooi!

  2. mandybosnails 9 Jun, 2014 om 05:21 Reply

    Gaaf!

  3. lauravanherreweghe 9 Jun, 2014 om 17:17 Reply

    Super mooi! essie kleurtjes zijn echt de max!!!

  4. lauravanherreweghe 9 Jun, 2014 om 17:17 Reply

    Van waar haal jij dat stempel plaatje?

  5. dresses and daisies 9 Jun, 2014 om 19:14 Reply

    Wauw, da’s echt prachtig gedaan 😮

  6. misspinkynails 10 Jun, 2014 om 16:55 Reply

    Erg gaaf!

  7. NailTalk (@MTerveer) 10 Jun, 2014 om 19:11 Reply

    Wauw Daphne, mooie nail art! ❤

Geef een reactie

