Kiss

Een erg toepasselijke naam voor deze nagellak.
Kiss van Cult Nails.

image

Kiss:
Het is een mooie rode nagellak met een wax finish.

image

Wax finish? Ja, het is geen matte finish al lijkt het wel zo, maar een wax finish.

image

Met 2 laagjes had ik een mooie en goede dekking.
De droogtijd is ook erg snel.

image

Kiss is een LE van Cult Nails die nog steeds te koop is via de site.

De Cult Nails lakken kosten $12,-.
Dus als je er een budget voor hebt zou ik zeker een keer een lakje van Cult Nails kopen.

De lakken zijn erg fijn in gebruik en hebben allemaal mooie finishes en kleure.
Ik ben fan, en ben blij dat ik deze heb mogen swatchen van Pippi.

image

4 thoughts on “Kiss

  1. Julie 6 Jun, 2014 om 16:42 Reply

    Ik ben niet zo voor rode nagellak, maar de ‘wax’ dekking vind ik wel erg leuk! 🙂

  2. Judithr8 6 Jun, 2014 om 21:33 Reply

    Wat een prachtige lak!!

  3. tessbo 8 Jun, 2014 om 12:17 Reply

    Echt een hele mooie kleur, leuke finish vind ik zelf 🙂

  4. NailTalk (@MTerveer) 10 Jun, 2014 om 19:12 Reply

    Prachtige lak, mooie finish!

Geef een reactie

