Verandering op mijn blog.

Afgelopen zondag had ik mijn eerste event.
Hier heb ik kennis mogen maken met prachtige merken en producten.
Dit heeft mijn interesse gewekt.

image

Zo nu en dan ga ik dus artikelen maken dat niks te maken heeft met nagels.
Ik zit te denken aan lekker drankjes (die ik heb ontdekt op het event) te laten zien aan jullie.

image

Zo wil ik ook over een mooie parfum merk gaan schrijven.

image

Hoe vaak zo een artikel online komt weet ik nog niet.
Wel blijft de basis van mijn blog nagels.
Dat is tenslotte écht mijn passie en kan ik uren lang over schrijven.

Zoals ik al eerder zei, door het event hebben hele andere dingen mijn interesse gewekt en vind ik het leuk om daar ook over te gaan schrijven.

Hope you would like it.

image

5 thoughts on “Verandering op mijn blog.

  1. Margo 5 Jun, 2014 om 09:06 Reply

    Leuk, ben benieuwd 🙂

  2. tessbo 5 Jun, 2014 om 10:38 Reply

    Is toch leuk, is jou blog 😉 als jij schrijft over iets wat jij leuk vind zien we dat vanzelf terug. Ben nieuwsgierig.

  3. misspinkynails 5 Jun, 2014 om 12:01 Reply

    Het is jou plekje op het web dus waarom niet! Ik ben benieuwd naar je andere artikelen!

  4. Julie 5 Jun, 2014 om 13:43 Reply

    In Fine is echt een geweldige plek om parfum uit te zoeken! 🙂
    Echt een aanrader voor iedereen!
    Ik vind het wel leuk dat je afwisselende dingen gaat schrijven, veel plezier & succes! 🙂

  5. NailTalk (@MTerveer) 5 Jun, 2014 om 15:42 Reply

    Ik sluit me aan bij de rest! Het is jouw blog, jouw leven. Doe wat jij leuk vindt! Ben wel blij dat de basis nagels blijft, je maakt zulke prachtige dingen!

Geef een reactie

