At Vase Value en Pixie Dust

Soms heb ik een nagellak kleur op waar ik eigenlijk geen nailart op wil maken, maar toch iets er mee wil doen.
Dat was dus met At Vase Value van China Glaze.
image

Een prachtige kleur opzich zelf, deze wilde ik dus niet ‘verbergen’ onder een nailart.
image

Dus ik ging in mijn stash neuzen.
Zo kwam ik Pixie Dust tegen van essence.
De dop geeft aan dat het een holo shimmer is.
De zon scheen flink dus, Let’s try it out.

image

Bummer…echt holo is het niet.
image

Het zijn meer allemaal shimmers, wel mooi, maar ik had gehoopt op een hoog holo gehalte.
image

Pixie dust zorgt er wel voor dat At Vase Value veranderd van kleur, er komt een parelmoer glans overheen.
image

Desalnietteplus, vind ik de combinatie wel erg mooi.

Pixie Dust ga ik zeker nog een keer dragen, maar dan met een andere basis kleur.

Wat vinden jullie ervan?
image

8 thoughts on “At Vase Value en Pixie Dust

  1. misspinkynails 4 Jun, 2014 om 12:12 Reply

    Mooie combi maar echt holo is het inderdaad niet!

  2. Julie 4 Jun, 2014 om 14:54 Reply

    Mooi zacht effect, al is het niet echt holografisch… Maar ik vind het dus wel erg leuk!

  3. NailTalk (@MTerveer) 4 Jun, 2014 om 15:18 Reply

    Prachtige combi zeg, wauw! Vooral op de laatste foto mooi te zien.

  4. Soraya 4 Jun, 2014 om 20:11 Reply

    Wat een mooie gloed geeft Pixie Dust maar holo is-ie inderdaad zeker niet.

  5. […] met een blauwe nagellak, verrasend mooi was het resultaat. Dat artikel gemist, je kan hem hier terug […]

  6. Marleen 17 Dec, 2014 om 11:01 Reply

    Wauw wat een mooie foto’s

    Waar heeft u die lichtblauwe kleur vandaan?

    Vriendelijke Groeten Marleen

Geef een reactie

