Thistle Do Nicely

Zoals jullie weten ben ik geen roze fan.
Nu ik de laatste tijd wat vaker de kleur roze op mijn nagels heb gehad, begin ik de kleur steeds meer te waarderen.

image

Neon kleuren vind ik helemaal te gek, zo springen echt van je nagels af.
Nu heb ik dus ook een roze neon lak.
En als ik zeg neon, bedoel ik ook echt neon.

#1290 Thistle Do Nicely:
Is een echte roze neon kleurige nagellak.

image

In de zon valt het neon gehalte nog mee, maar in de schaduw…. wow!

image

Heb ik teveel gezegd over het neon gehalte?

image

Het is een creamy lakje, die vrij dik is van structuur.
Daarom is het even stoeien om het mooi aan te brengen.

image

De finish is iet wat mat achtige, maar dit is zo verholpen met een topcoat.
Alhoewel de lak ook mooi zal zijn (denk ik) met een matte topcoat.

image

De droogtijd is vrij snel, wat ik erg fijn vind.

Dus de kleur roze met neon, ja die kan ik wel waarderen.
Of ik nu een echte roze liefhebber wordt… nee , maar zo nu en dan is het leuk.

image

8 thoughts on “Thistle Do Nicely

  1. tessbo 3 Jun, 2014 om 10:29 Reply

    Hij is echt heel erg tof, erg neon inderdaad. Geen woord teveel ge zegt 🙂

  2. Margo 3 Jun, 2014 om 12:46 Reply

    Oh fantastisch! Ik heb vandaag Life’s a beach op van CG, die lijkt er zoveel op, zou z’n zusje kunnen zijn 🙂 I love neon roze! Die matte finish is wel gek altijd he?

  3. Julie 3 Jun, 2014 om 13:49 Reply

    Lekker knalkleurtje voor in de zomer! 🙂

  4. Linda / Oh My Beauty 3 Jun, 2014 om 15:37 Reply

    Mooi lakje! Die heb ik nog niet, misschien dat ik hem op mijn wishlist ga zetten. Hihi.

  5. misspinkynails 4 Jun, 2014 om 11:56 Reply

    ❤ ik hou van dit soort kleurtjes!

  6. NailTalk (@MTerveer) 4 Jun, 2014 om 14:56 Reply

    Heel mooi, prachtige finish ook!

  7. […] Nu wilde ik dus Pixie Dust weer gebruiken maar dit keer met een roze kleur. Ik heb gebruik gemaakt van China Glaze Thistle Do Nicely. […]

  8. […] coat. – Top coat. – Chanel #559 Frenzy. – China Glaze Grass Is Lime Greener en Thistle Do Nicely. – Dotting […]

Geef een reactie

