Whimsy Bel-Argus Nailart.

Maandag, dat betekent Nailart Monday op het blog.
Deze nailart is geïnspireerd op een nailart die ik een hele tijd terug al eens gemaakt hebt, maar nooit op het blog is gekomen.
Ik besloot om hem opnieuw te maken en te plaatsen.

image

Toen ik klaar was met de nailart, had ik geen idee hoe ik hem moest noemen.
Dus ik besloot de basis lakken maar als naam te geven.

Uiteraard leg ik stap voor stap uit hoe ik deze nailart heb gemaakt.

Wat heb je nodig:
– Base coat.
– Top coat.
– Make-up sponsje.
– Dotting tool.
– Nailart pencil.
– Chanel #667 Bel-Argus.
– Picture Polish Whimsy.
– Blauwe striper.

image

Stap 1:
Als eerste heb ik mijn nagels gelakt met een base coat.
Vervolgens heb ik met Whimsy en een make-up sponsje ‘driehoekjes’ gesponst.

image

Stap 2:
Maak met je nailart pencil en Bel-Argus lijnen, doe dit in de vorm van een halve cirkel.

image

Stap 3:
Kleur vervolgens de halve cirkels in.

image

Stap 4:
Maak dan met je blauwe striper lijnen (zie foto).

image

Stap 5:
Met je dotting tool maak je dots met Bel-Argus.

image

Stap 6:
Je nagelriemen schoonmaken.
Alles aflakken met topcoat en klaar.

image

image

Uiteraard kan je dit met elke gewenste kleur doen.

Hieronder nog de foto van de nailart die ik een hele tijd geleden heb gemaakt.

image

Wat vinden jullie ervan?

image

image

6 thoughts on “Whimsy Bel-Argus Nailart.

  1. tessbo 2 Jun, 2014 om 09:23 Reply

    Echt heel erg leuk gedaan! 🙂

  2. NailTalk (@MTerveer) 2 Jun, 2014 om 10:30 Reply

    Leuk om die andere versies te zien! Vind deze echt wel het leukste!

  3. misspinkynails 2 Jun, 2014 om 14:26 Reply

    Nice! Hij is echt mooi!

  4. Julie 2 Jun, 2014 om 18:18 Reply

    Wauw, dit vind ik echt een super mooie nailart! 🙂
    Ik krijg zoiets nooit voor elkaar!

  5. margriet kuper 2 Jun, 2014 om 19:58 Reply

    mooi..deze kleurencombi vind ik t mooist

  6. […] The Whimsy Bel-Argus nailart. Deze heb ik al in vele kleuren combinaties gedragen en blijft echt een favoriet. […]

Geef een reactie

