De Proefparade

Gisteren was het zover, mijn eerste event.
De Proefparade, 8 merken 80 smaken, werdt gehouden in het EYE film instituut te Amsterdam.

image

Ik was hiervoor uitgenodigd door MrGoodiebag.
Geen idee wat mij te wachten stond, maar ik had er erg veel zin in.

We werden ontvangen in een mooie ruimte langs het water en een bandje (2 pers).

De high tea stond al klaar, heerlijke broodjes, prachtig uitziende taarten, drankjes en wijn.

image

image

Waar mijn oog direct opviel was de nagellak van het merk Astra.
Het is een nieuw merk dat binnenkort ook verkrijgbaar is in Nederland.
Ze hebben niet alleen nagellak, maar ook make-up e.d.

image

In Fine, een mooi parfum merk.
Ik ga hier nog niet verder op in, ik wil er graag een apart artikel over maken.
Zo heb ik een uitnodiging gehad om een keer in de winkel langs te komen.
image

Wel kan ik je vertellen dat de geuren een weerspiegeling is van jouw karakter,  en believe me het is confronterend maar wel leuk!

Wijn, wijn en nog eens wijn.
Ik houd graag van zoete witte wijn, en de wijn die ik geproefd heb is heerlijk!
Het merk BareFoot komt oorspronkelijk uit Amerika.
image

Hands Off my chocolate!
5 verschillende smaken, voor ieder wat wils.
Ook hier ga ik nog niet verder op in, komt een apart artikel van.
image

Royal Dutch, kleding en lingerie.
Ik heb er geen foto van, maar de kleding stukken zagen er prachtig uit.

SoloBioMooi was ook aanwezig.
Dit vond ik erg leuk aangezien ik al samenwerk met hun.
Het was leuk om ze nu in het echt te ontmoeten.
image

Nokia stond er met hun nieuwste model (telefoon) en legde ook uit hoe je mooie foto’s kan maken met dit toestel.
image

Mijn vraag aan de aardige meneer, zet eens een mooie glitter nagellak op de foto.
Voor hem een uitdaging want hij had wat pogingen nodig om een mooie duidelijke foto te krijgen.
Uiteindelijk is het hem wel gelukt!
image

image

Fever Tree tonic water. Ik ben echt geen tonic liefhebber, maar sommige smaken zoals de Ginger Beer was heerlijk.
Binnekort hier meer over.
image

Het was echt een heerlijke dag, met lekker eten en drinken.
Ook was het zeer inspirerend en heeft het mij tot denken gezet.
image

We sloten de dag af met heerlijke bubbles.
image

En zo gingen we (ik had een introducé mee) met een goed gevulde goodiebag naar huis.
image

image

Ik wil de mensen die dit event mogelijk hebben gemaakt bedanken voor de leuke dag en goede service.

image

5 thoughts on “De Proefparade

  1. Pippi van Merwijk 2 Jun, 2014 om 14:21 Reply

    Inderdaad- zeer inspirerend. Ook ik ga stevig doorbloggen over de mooie producten waarmee ik kennis heb gemaakt:)

  2. misspinkynails 2 Jun, 2014 om 14:56 Reply

    Leuk! Volgens mij heb je een gezellige dag gehad!

  3. NailTalk (@MTerveer) 4 Jun, 2014 om 15:01 Reply

    Wat goed dat je gegaan bent zeg! Ziet er super uit allemaal! En die foto van je… mooi hoor!

  4. Astra | dailynailsart's Blog 25 Jun, 2014 om 05:19 Reply

    […] is een nieuw merk waarmee ik kennis heb mogen maken op de proefparade. Het merk is afkomstig uit […]

Geef een reactie

