Dailynailschallenge #5 Distressed nails

Vandaag de laatste dag van mijn challenge.
De Distressed nails, dit is een nailart die ik de laatste tijd steesa vaker voorbij zie komen.
Ik besloot om deze nailart dus ook te gaan maken.

image

Wat heb ik gebruikt:
– Base coat.
– Topcoat.
– Safari #389 #100(?) #101 #262.

image

Stap 1:
Als eerste heb ik mijn nagels met een base coat gelakt.
Vervolgens met #389.
Dit heb ik goed laten drogen en uitharden.

image

Stap 2:
#100, haal zoveel mogelijk nagellak van je kwastje. Zet dan willekeurig ‘vegen’ op je nagels.

image

image

Stap 3:
Doe stap 2 exact na met kleur #101.

image

Stap 4:
Herhaal dit met #262.

image

Stap 5:
Alles aflakken met topcoat en klaar.

image

Doordat je zoveel mogelijk nagellak van het kwastje veegt en het vervolgens op je nagels aanbrengt,  creëer je eigenlijk je eigen crack nagellak.

Dan heb ik nu nog wat leuks voor jullie.
Een tijd terug verkocht ik safari nagellak.
Van de kleuren die ik voor deze nailart heb gebruikt, heb ik nog nieuwe staan.

Je raad het al, ik ga dus iemand blij maken met dit safari nagellak setje.

image

Wat moet je doen:
– Volg mij op twitter.
– Like mijn Facebook pagina.
– Volg mij via Bloglovin.

Ik zou het ook leuk vinden als je mij volgt op instagram en je abonneert op mijn YouTube kanaal.

Vrijdag 12 juni maak ik de winnaar bekend.

image

5 thoughts on “Dailynailschallenge #5 Distressed nails

  1. Julie 30 Mei, 2014 om 12:50 Reply

    Natuurlijk doe ik mee aan deze leuke winactie! Het zijn echt prachtige, zomerse kleurtjes!
    Ik doe alle mogelijke stappen om kans te maken! 🙂

    Contacteren kan op: quadfliegjulie@hotmail.com

    Liefs!

  2. tessbo 30 Mei, 2014 om 13:00 Reply

    Veel geluk iedereen! Ik laat deze schieten, het is wel een leuke nail art 🙂

  3. NailTalk (@MTerveer) 30 Mei, 2014 om 13:56 Reply

    Leuke nail art, al zie je door de kleuren die op elkaar lijken niet heel veel verschil in kleur. Maar zijn wel weer erg mooie kleuren!

  4. Anouk (@nailsXbyXanouk) 30 Mei, 2014 om 16:23 Reply

    Ohw wauw, gave nailart! Ook erg mooie lakken, ik wil graag kans maken! Alle stappen die het mogelijk maken te winnen heb ik gedaan 🙂 Fingers crossed x

  5. Justnailpolishes Kim 31 Mei, 2014 om 22:46 Reply

    Leuke nail art! Dit heb ik nog niet zo heel vaak voorbij zien komen, misschien binnenkort eens proberen 🙂

    Mooi blauw is niet lelijk! Ik doe graag mee 🙂
    Ik volg je eigenlijk overal wel.. alleen nog niet op youtube, binnenkort snel maar eens doen!
    Fijne avond nog !

Geef een reactie

