DailyNailsChallenge #4 Gradiënt French Manicure

Dag 4 van de challenge.
Ik heb geprobeerd om allemaal verschillende technieken te gebruiken voor deze challenge.

image

Heb je dat ook, dat je geen perfecte lijn krijgt voor je french manicure.
Dan heb ik wellicht de oplossing.
Een gradiënt french manicure.

Wat heb ik gebruikt:
– Top coat.
– Essie Blanc.
– Make-up sponsje.

Stap 1:
Breng wat nagellak aan op je make-up sponsje.

Stap 2:
Spons het dan op je nageltips, en laat het iets door lopen op je nagelbed.

image

Stap 3:
Aflakken met topcoat en je bent klaar.

image

Simpel en toch een mooie french manicure.

Ik vond het alleen nog wat saai, en heb er nog roze sterretjes op gestempeld.

image

Wat vinden jullie, dit is volgens mij mijn kortste tutorial en simpelste.

image

4 thoughts on “DailyNailsChallenge #4 Gradiënt French Manicure

  1. tessbo 29 Mei, 2014 om 12:42 Reply

    Voor de verandering erg leuk 🙂

  2. Julie 29 Mei, 2014 om 13:15 Reply

    Ziet er speciaal uit! 🙂

  3. NailTalk (@MTerveer) 30 Mei, 2014 om 13:54 Reply

    Super leuk, lieve nail art met die sterretjes!

Geef een reactie

