DailyNailsChallenge #3 Blauwe spons nailart

Vandaag dag 2 van de DailyNailsChallenge.
Het is een simpele nailart waar geen precisie werk voor nodig is.
Een kind kan de was doen :).

image

Wat heb ik gebruikt:
– Base coat.
– Top coat.
– Make-up sponsje.
Safari #410.
Laushine #27.

image

Stap 1:
Als eerste heb ik mijn nagels gelakt met een base coat.
Vervolgens met Safari #410. Dit heb ik goed laten drogen.

image

Stap 2:
Breng wat Laushine #27 aan op je make-up sponsje.

image

Dep dit dan vervolgens willekeurig op je nagels

image

Stap 3:
Breng wat Safari #410 aan op je make-up sponsje.
Dep dit dan wederom willekeurig over je nagels.

image

Doordat je de licht blauwe kleur over de donkere ‘vlekken’ aanbrengt maakt het het allemaal net wat zachter.

Stap 4:
Je nagelriemen schoonmaken.
Alles aflakken met topcoat en klaar.

image

Een nailart hoeft niet moeilijk en veel werk te zijn voor een leuk resultaat.

image

Wat vinden jullie ervan?

image

5 thoughts on “DailyNailsChallenge #3 Blauwe spons nailart

  1. NailTalk (@MTerveer) 28 Mei, 2014 om 10:48 Reply

    Leuke sponge nail art! Doet me denken aan demin nagels 🙂

    • dailynailsart 28 Mei, 2014 om 11:27 Reply

      Dankjewel. En idd een jeans nailart. Een stud toevoegen en klaar.

  2. tessbo 28 Mei, 2014 om 12:23 Reply

    Dit lijkt me ook prachtig met allemaal pastelkleuren bij elkaar. Erg leuk gedaan!

  3. Julie 28 Mei, 2014 om 16:05 Reply

    Leuk effect! 🙂

Geef een reactie

