DailyNailsChallenge #2 Neon Stamp.

Dag 2 van de DailyNailsChallenge.
Vandaag heb ik gekozen voor een stamping nailart.

image

Wat heb ik gebruikt:
– Base coat.
– Top coat
– China Glaze #1290 #1145.
– Infinity stamping plate #37.
-Stempel kussen en schraper.

image

Stap 1:
Als eerste heb ik mijn nagels gelakt met een base coat.
Vervolgens met China Glaze #1145.
Dit heb ik goed laten drogen en uitharden.

image

Stap 2:
Breng dan de kleur #1290 aan op je stamping plate.

image

Stap 3:
Schraap het overtollige lak eraf.

image

Stap 4:
Haal je stempel kussen erover heen.

image

Stap 5:
Stempel het dan op je nagels.

image

Stap 6:
Je nagelriemen schoonmaken.
Aflakken met topcoat en klaar.

image

Doordat het een witte ondergrond heeft knalt de roze kleur echt van mijn nagels.

image

image

Vind ik leuk!

image

3 thoughts on “DailyNailsChallenge #2 Neon Stamp.

  1. NailTalk (@MTerveer) 27 Mei, 2014 om 11:29 Reply

    Super leuk gedaan! Lekker fel kleurtje heb je gestempeld, past perfect!

  2. Julie 27 Mei, 2014 om 13:36 Reply

    Super leuk effect! Ik heb nog nooit stempels op mijn nagels geprobeerd! 🙂

  3. tessbo 27 Mei, 2014 om 14:48 Reply

    Prachtige kleur van China glaze 🙂

Geef een reactie

