Laushine #27

Afgelopen vrijdag konden jullie al lezen dat ik van GetYourNailsDone 2 lakken heb ontvangen om te reviewen.
Vandaag laat ik jullie het 2de lakje zien dat ik kreeg.

image

Laushine,  een totaal onbekend merk voor mij.
Dit maakte het voor mij extra leuk om te testen.

Laushine #27:
Dit is een hele mooie diep blauwe kleur.
Er zitten hele lichte shimmers in, die je bijna niet ziet maar wel zorgt voor een mooie ‘shine’

image

Het kwastje is vrij breed, maar smaller als die van essence. Ik vind dit erg fijn want zo heb je snel je nagel gelakt.

image

De dekking is goed en mooi in 2 dunne laagjes.
De droogtijd is ook erg snel.

image

Wat ik ook mooi vind aan het flesje is het diamantje erop.
Eigenlijk heb ik helemaal niks negatiefs te zeggen over deze nagellak.
Het is gewoon een plaatje.

image

GetYourNailsDone bedankt dat ik dit merk heb mogen testen, ik ben er zeer tevreden over.

image

Laushine is te koop bij GetYourNailsDone en kost €3,50.

image

8 thoughts on “Laushine #27

  1. NailTalk (@MTerveer) 26 Mei, 2014 om 14:45 Reply

    Wat een mooie, diep blauwe kleur! En whoooootttt 2 laagjes! 😀

  2. misspinkynails 26 Mei, 2014 om 14:48 Reply

    Ik kende het merk voor ik mocht gaan reviewen voor GetYourNailsDone ook niet en was ook blij verrast! Deze is ook erg mooi 😀

    • dailynailsart 26 Mei, 2014 om 14:50 Reply

      Ik ben erg tevreden over dit merk. En dan ook nog eens een mooie kleur.

  3. Julie 26 Mei, 2014 om 14:49 Reply

    Wat een prachtige, volle kleur!

  4. Jewel-Nails.nl 27 Mei, 2014 om 08:25 Reply

    Wat een geweldige kleur blauw!

  5. […] Daphne van Dailynailsart testte de supermooie donkerblauwe lak van Laushine. Ik ben hier ook al eeuwen verliefd op. Een korte opsomming wat zij ervan vond: […]

Geef een reactie

