Safari #410

Vorige week ontving ik van GetYourNailsDone een pakketje om te reviewen.
In het pakketje zaten 2 mooie blauwe nagellakken.
1 van Safari en 1 van Laushine (dit merk kende ik nog niet).

image

GetYourNailsDone is een webshop met diverse merken nagellak voor een mooie budget prijs.

De lakken zaten in een bubbeltjes enveloppe met schattige hartjes.

image

Hoe leuk ziet dat er uit!

#410:
Safari heeft helaas geen namen alleen nummers.
Dit is een hele schattige baby blauwe kleur.

image

Zitten geen shimmers in of iets dergelijks, maar mooi is de kleur wel.
Zo het flesje te zien, dacht ik dat de kleur heeeel licht zou zijn.
Niets is minder waar.

image

Met 2 dunne laagjes had ik een perfecte dekking.
Drogen deed de lak ook erg snel.

image

Het merk safari ben ik al bekend mee.
De kwastjes zijn vrij smal en lakken erg fijn.
De houdbaarheid is ook prima, en zeker ten opzichte van de prijs.
3 dagen heeft de lak op mijn nagels gezeten zonder te chippen (dit wel met topcoat).

Safari nagellak is te koop bij GetYourNailsDone voor €1,95, en is verkrijgbaar in diverse kleuren.

Dit product heb ik ter review ontvangen.

image

2 thoughts on “Safari #410

  1. Nicky 23 Mei, 2014 om 11:10 Reply

    Wat een mooi kleurtje!

  2. NailTalk (@MTerveer) 24 Mei, 2014 om 17:54 Reply

    Erg lief kleurtje, baby blauw!

Geef een reactie

