Fanbrush Nailart.

Vorige week plaatste ik deze foto op social media, met de vraag of jullie hiervan een tutorial wilde.
Er werd volmondig ja op gezegd.
Dus ik ging aan de slag.

image

Wat heb ik gebruikt:
– Base coat.
– Top coat.
– Fan brush (waaier pencil).
Shy Violet (picture polish).
Spinning teacup (Ciaté).

image

Stap 1:
Als eerste heb ik mijn nagels met een base coat gelakt.
Vervolgens met Shy Violet. Laat dit goed drogen en uitharden.

image

Stap 2:
Breng een klein beetje lak aan op de fan brush.

image

Stap 3:
Veeg dan vanaf je nagelriem tot aan het midden je fan brush over je nagel.
Breng op nieuw wat lak aan en doe dit zelfde vanaf de andere kant.

image

Stap 4:
Je nagelriemen even schoonmaken.
Aflakken met topcoat en klaar.

image

image

Zorg ervoor dat er niet teveel lak op je pencil zit, een klein beetje is al voldoende voor een mooi resultaat.

image

Omdat de zon volop scheen heb ik er nog holografische topcoat overheen aangebracht.

image

image

5 thoughts on “Fanbrush Nailart.

  1. mandybosnails 22 Mei, 2014 om 12:47 Reply

    heel leuk. moet ik ook een keer proberen. 😉

  2. Julie 22 Mei, 2014 om 18:07 Reply

    Leuk effect!

  3. NailTalk (@MTerveer) 22 Mei, 2014 om 19:29 Reply

    Mooi geworden!!

  4. Chantal 25 Mei, 2014 om 23:08 Reply

    Leuk!!!!
    Heb het ook geprobeerd maar krijgt het nog niet zo mooi

    • dailynailsart 26 Mei, 2014 om 09:43 Reply

      Wat leuk dat je het geprobeerd hebt. Als je wil mag je je resultaat op mijn Facebook pagina posten. Vind ik leuk om te zien

Geef een reactie

